Mille 8 ツ Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Da var det over... Etter 3 insenimasjoner, 2 IVF og 2 ICSI forsøker vi privat.. Noen der som har tips om bra klinikker i inn\utland? Har fått tips om Maigaard klinikken i Århus skal ha "gode" tall. Hva med Bangkok? Noen som har vært der?
Frøya76 Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 Hei! Om du ikke trenger noen behandlig som ikke gis i Norge så vil jeg anbefale Aleris i Oslo. Topp folk! Jeg er ganske ny der selv, men har et veldig bra inntrykk! Og Hausken i Haugesund snakket jeg også med før jeg valget, og han også var super! Jeg la igjen beskjed på svareren deres en kveld, og dagen etter ringte Hausken selv opp! Det kaller jeg tilgjengelighet! men vi bor nærmere Oslo og valgte Aleris. Strålende hyggelige folk, som alltid tar telefonen og ringer opp igjen i løpet av kort tid
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Vi har valgt Hausken- og er kjempefornøyde:O).
LilleVackreAnna Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Medicus i Trondheim! Vi hoppa av på Rikshospitalet fordi vi ble behandla som... ja jeg veit ikke hva. Angrer ikke på at vi brukte de pengene til å gjøre det privat. Hos medicus ble vi tatt på alvor fra første stund, de forandret på behandlingen da 1 icsi ikke gikk, og tok oss seriøst med på råd. Nå kjenner jo jeg bare til Medicus, de er sikkert omtrent like flinke på f.eks. Aleris, så jeg sier ikke at det ikke kan være like bra! Trur uansett du vil oppleve hele prosessen annerledes i det private enn i det offentlige. Men skulle vel bare mangle også at de yter litt service, det koster jo en del... Ønsker deg masse lykke til!!!!
Jippppi Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Vi har søknad hos Riksen etter ferdig utredet hos urolog og gynokolog, men da Riksen ville ha ytterligere tester var vi mettet og har fått fantastisk behandling hos Volvat, Oslo. De er veldig søte og har bra oppfølging. Koster bitte litt mer enn Aleris. To egg inn idag og er spent på testen......?!?! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå