paddington Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hei og hopp:) Du har spådd meg for et par dager siden, men jeg tenkte å spørre deg om du ville se på meg en gang til? Jeg har gravidsymptomer, men er redd jeg bare innbiller meg saker og ting;) Har vært øm både i mage og rygg i 10 dager, og ikm er 19 eller 20 mai... i tilleg er brystene som mursteiner. Det skal sies at jeg har disse symptomene annenhver mnd, men denne gangen er det mye mer. Fødselsdatoen min er 030775:) Sist så så du graviditet, men tror du var litt usikker;) Lykke til med spiren forresten:), håper du får pos test snart da! Klem
Kristine_88 Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Trur du kan være gravid nå altså... Blir oftere usikker når jeg ikke har meditert først...så kan se bedre senere i dag
paddington Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 OK:), du er kjempesnill som prøver å se:) Jeg kan sende et innlegg litt senere også jeg:) Håper ikke det bare er meg som er helt tussete;) Ha en fin dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå