Gå til innhold

Spådama med baby i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,får du fram et mer konkret svar nå på om jeg er gravid og kjønn? Evt er jeg langt på vei? jeg 020172, han 270673

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm...jeg trur kanskje du kan være det...hmm..for jeg blir så usikker her, men heller mer mot et ja, enn et nei altså... jeg får opp sånn rundt 3 uker..hmmm..

Hva har de andre sagt-??

Skrevet

Er flere som har sagt ja på graviditet,men har ikke spurt om hvor langt jeg er på vei. Ser du noe om hvordan evt sv.skapet vil bli da,blir jeg plaget av noe? Hva gjør deg usikker?

Skrevet

Det som gjør meg usikker..hmmm.. jeg trur det er fordi du akkurat har blitt gravid... når skal du teste? har du ikm til neste uke kanskje??

Jeg føler ikke noe negativt på deg, så trur dette går bra :)

Skrevet

Kanskje for tidlig at du får fram noe konkret da? Har ikm neste uke ja..ser du om det er en eller to evt der inne da? Og hvordan går det med deg og din spekulasjoner på graviditet? Kjedelig å ikke få eit ordentilg svar da...

Skrevet

går i grunn bedre, blir jo bare mer og mer sikker =P hehe... men legen står på sitt, og er ikke mye jeg får gjort da...

hmm... om det er en eller to...hmm..er så usikker på deg... trur mest en...

Skrevet

Nei det er sant det,håper du får et svar på det uansett snart da:) Spør deg sikkert når det er gått en stund om du får fram noe klart da. Lykke til til deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...