Gå til innhold

Hvor mye koster et flåttbånd til hund?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sambo husker ikke, og skal sette over penger til meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke, men hvitløk er billig og sikkert! Gi bikkja et par båter (kamuflert i rømme eller noe) hver andre, tredje dag. De har jo bikkjeånde uansett.

Skrevet

Kjøp heller flåttdråper hos vetrinæren, billigere og mye mer effektivt (iallefall var det sånn for vår del)

Skrevet

Mellom 50-150 tenker jeg. Kommer litt an på de forskjellige typene :)

Dyrebutikkflåtthalsbånd er bare "naturprodukt", mens dyrlegen har kjemiske flåtthalsbånd. Du kan også få dråper i nakken hos veterinæren også, som visstnok skal være effektivt (har ikke erfaring med det selv. kan også få hos dyrebutikk, men da er det som sagt naturprodukt).

Det var litt mer enn bare svar på pris, men :P

Angående hvitløk har det vært endel snakk i det siste om at det kan være skadelig for hunder, men.. Tør ikke selv, men vet om flere om har gitt de det fordet uten at de har tatt skade..

Skrevet

Ville kjøpt ett som koster ca 350kr.

Det er en liten brikke i halsbåndet som sender ut noe... Kommer ikke på hva... Ikke lukt ihvertfall. Det er genialt! Får det hos dyrelegen ihvertfall.

De dråpene som man tar i nakken på hunden funker også helt fint. Det har mamma sin hund på hytten hvert år. (de er der hver helg og i alle ferier) og vi har aldri funnet en eneste flått på han=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...