Gå til innhold

Andre som begynner å bli syke?

Anbefalte innlegg

Har termin den 23...

Halsen verker, formen som til nå har vært på TOPP (har kjent meg lett som ei fjær, og nesten glemt at den DIGRE fotballmagen er der)

Nå er jeg tung, energien er på bunn, blir bare anpusten, hoster- og det gjør vondt i magen, for jeg har ikke krefter til å hoste føler jeg....

I tillegg har jeg nettopp nesten fått løsna de tette bihulene... (må da gå på otrivin for voksne-noe anna hjelper ikke)

Gosj dette ble sytete!

Men er bare så redd til fødsel, for er det ikke meninga at kroppen skal byggen opp nå, og ikke ned??????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137750344-andre-som-begynner-%C3%A5-bli-syke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja, begynte med tett hals på 17 mai morgen, så kom tett nese utover dagen deretter fulgte hodet på. I natt har jeg hatt diare,kvalme og verker i kroppen. 11 dager til termin. Så dette er det nok en fordel å bli kvitt før fødsel. Får krabbe meg under dyna igjen senere. Og ta meg en paracet...

Hei... hehe er jeg som er anonym her.....

Ruser meg daglig på otrivin nå, er livredd for å få tette bihuler igjen. Har termin på fredag, og eksamen på tirsdag, så kan rett og slett ikke legge meg ned....

Prøver å spise en kivi om dagen da for å få i meg c-vitaminer...

Men huff tenk på de kreftene vi må hente opp til fødsel, blir ikke moro!

Har også begynt å få antydning til diare, og i dag til moran var jeg så sprukken i halsen at det var like før jeg spydde...

Tror nok vi har fått det samme...!

Arg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...