Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mann født 3.7.83 og min forlovede født 2.2.85. Er vi gravid nå? Kjønn? Hvor mange barn får vi sammen? Håper flere svarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooops glemte navn, det er Hans

Skrevet

Hei! Har dere barn fra før..? Får ett ja på gravid jeg.. er hun gravid? :) fikk opp gutt :) Får opp 3 til sammen jeg.

Skrevet

Takk for raskt svar.

Min samboer har et barn fra et tidligere forhold, men det er jeg som kalles pappa, og jeg ser på meg selv som hennes far.Telles hun med i kortene hos deg?

Vi vet ikke om hun er gravid nå, men håper på det. Skal ta testen om en uke.

Skrevet

Ja var det jeg trodde att det var ei fra før der.. Ja hun ble regna med i de 3 :)

Skrevet

Takk takk.

Det kan hende hun er gravid, det seiv melk fra det ene brystet hennes inatt:) Så nå skal vi teste idag.

Klare du å se om den blir positiv? Vi er veldig redd for å miste eventuelt det barnet, kan det skje?

Skrevet

FIkk opp att det kom til å gå bra jeg.. men kan jo såklart ta feil, men var det jeg fikk opp :) lykke til med test :)

Skrevet

Sier ifra hvis den er positiv.

Skrevet

Ja gjør det! lykke til dere to :)

Skrevet

Rakk ikke apoteket idag. Så må vente med testing..

Men takk for svar lillebilla :)

Er det noen her som vet, hun venter mensen rundt 1 juni, burde vi vente til da å teste? Eller kan det vises nå pga tegnene hun har hatt, eller er dette bare at hun kanskje har eggløsning. For det var ikke klar veske, men hvit melk som kom ut av brystet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...