Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Lille fyller ett år om litt over en uke, men starter ikke i barnehage før i august. Kan vi søke om kontantstøtte? Hvordan fungerer dette? Fikk ikke så mye ut av nav.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Ja du kan søke, du får fra mnd etter hun\han har fylt et år og til og med den mnd barnet begynner i bhg:) Du kan laste ned søknaden på nettet tror jeg, når søknaden er behandlet får du 3303kr inn på konto hver mnd. Du må selv si den opp når barnet begynner i bhg.
Gjest irismor Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Vi gjorde det i fjor. Snuppa ble ett år i mai. Søkte og fikk kontantstøtte i juni, juli og august. Hun startet i barnehagen i august. Du får til og med den mnd de starter i barnehage. Men husk å melde fra at h*n har startet i barnehagen.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Noen som vet vhor den kan lastes ned? Har sagt ja til bhg plass i Juli, men skal si den opp for det blir ikke aktuelt allikavel. Får jeg kontantstøtten fra august da? eller må jeg vente ut oppsigelses tiden fra bhg?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 om du sier opp nå så får du jo..
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Selvom det er 3mnd oppsigelsestid, og bhg ikke er ferdig bygget før i Juli?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. mai 2008 Ja er bare å si opp plassen nå med en gang det, da kan de jo gi den til noen andre også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå