Gå til innhold

lillebilla... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer jeg (Iris Kristine) og min kjære (Tom Kenneth) til å forlove/ gifte oss? Evt. når?

Hvor mange barn får vi??

Vil svangerskapet nå gå bra?? (trur jeg har spurt før men, er så glømsk for tia..hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Well.. trøtt å sliten så du får tolke det sånn som du vil.. hehe.

På unger får jeg frem 2 eller 3.. heller mer mot 3 enn 2..

Forlovelse og gifte fikk jeg frem 2010 jeg altså... :)

Lyst å spå meg om det samme som du spurte meg om?

Skrevet

hmm... bryllupp i 2010/2011

fikk frem 3-4 barn på dere...

du fikk frem det samme som 0406 da,,, ;) det er ikke værst..

men trur du dette svangerskapet går bra?? :)

Skrevet

Glemt jeg ett spørsmål ja.. hehe :)

Får opp ja, :) lykke til! er du bekrefta gravid nå? :)

Skrevet

det er bra..:) nei, igrunn ikke..må vente 14 dager først,....

Skrevet

Oi såpass lenge? du får ha lykke til!

Skrevet

ja, leginna sa det.. :S enda jeg har pcos så fikk jeg ikke ul.. hmmz...men men..dem vente jo lenge i gamle dager også... hehe... jeg er naturen jeg og, så detta går nok bra :) *tommel opp*

Lykke til selv :)

Skrevet

Takk for det! :) Har litt rare "hendelser" i kroppen for tida.. rare strekkinger og vridninger inni kroppe, prikker og stråler.. og menssmerter i dag da.. men mensen skal etter "planen" være om en uke.. jeg sjønner meg virkelig ikke på dette styret..

Skrevet

hehe...kanskje du er gravid ;) nei, det er ikke så greit...men det som gjør det ekstra spennende også da ;) hehe...

uff, er så bekymret for at det skal gå galt med spiren inne i meg jeg, men du trur alt går bra fremdeles?? (maser nå kanskje??)

Skrevet

Fikk opp ja, men kan jo såklart ta feil.. men både HÅPER å krysser fingre for att alt er fint jeg...

Skrevet

håper jeg også :) ber hver dag :) men nå er det busselalle :) God natt til deg :) KLem

Skrevet

husker ikke om jeg har spurt om dette før, men når trur du jeg får positiv test?? får du opp ja, hvis jeg sier at jeg er 7 uker på vei i dag??

Skrevet

God Morgen forresten ;)

Skrevet

God morgen.. :) jeg er enda trøttere enn trøttest.. så finner senga igjen snart å sove rnoen timer til.. hehe!

Fikk opp nei på 7 uker.. så tror kanskje du er litt kortere på vei enn du tror selv..? positiv test innen en uke fikk jeg opp..

Skrevet

hmm....hvor langt på vei da?? =)

syns du er trøtt mye jeg?? hehehe

Skrevet

Ja de siste dagene har jeg vært mye trøtt.. hehe.

fikk opp 5 uker..

Skrevet

hmm..sikkert babyen som er det da, for skal jo regne fra første dag i sist mens, og det var den 28 mars...og det er 7 uker siden i dag...

Du får meditere, og sove mye.. hehe... jeg vet jeg er nødt til å gjøre det fordi jeg begynner å få poser under øya =O

Skrevet

Rart du ikke har fått positiv test dersom du er så langt på vei. vel.. kroppen er en rar greie jeg ikke har sjønnt meg helt på enda.. får bare vente å håpe å se :)

Skrevet

ja, den er det...

nei, jeg har pcos..så hormon verdiene mine er lavere enn normalt...ja, så er bare å vente gitt...

Skrevet

Har pco.. men mine hormonveridier var bra sist jeg sjekka.. så ja. får bare vente gitt :) NÅ går jeg å sover.. husker ikke hva jeg har svart folk 2 sekunder etter jeg har svart..

Skrevet

hehe...på tide å sove da ja... sov godt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...