Tomine is my star Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Sinterynken min mellom øynene er blitt så markert i det siste.. Noen tips om hvordan jeg får den bort? Botox?Restylan(?)Frownies???? Er det noen med erfaring? Hva koster disse tingene jeg nevnte,varer det lenge? Noen..??
Tomine is my star Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. mai 2008 Er det liksom ingen her som tør si at de har gjort noe med sinterynker ev.andre rynker?? ;p
Nyseryllikberta Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Har sånn rynke jeg og... Synes Botox høres skummelt ut, men har prøvd Frownies (rynkeplaster). Synes det virker, men så var det dette med å gjøre det til en vane å ha på plaster før en køyer da. Dessuten terger mannen min meg:( Hvis jeg sover med frownies tre netter etter hverandre blir rynken mindre markert.
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 hvor får man tak i Frownies ?? om du har brukt det i tre netter, hvor lenge varer efekten ?? dette fristet ;-)
Nyseryllikberta Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Kjøpte på Vita. Tror det var 298,- for en pakke. Effekten varer lenger til lenger man bruker. Det anbefales to uker bruk hver natt, etterpå kan man bruke noen netter i uka for at effekten skal vare. Syns effekten var størst med en gang plasteret ble tatt av jeg, så jeg tror det har no for seg;)
SkravleFruen Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Slutt å være sint ;-) Hehe.. har sånn selv.. den blir skikkelig fin etter noen timer i solen ;-) Tja.. er det noe å gjøre egentlig?? Godta at man ser slik ut??
prekæs Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 De virker faktisk. Jeg har ikke rynker da. Kremt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå