Gå til innhold

Analkuler er noe alle burde ha! WOW!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kikka litt på sexleketøy på nettet, egentlig bare for gøy. Så kom vi inn på en side med tilbud. 29kr. for analkuler.. Aldri følt noe dragning mot det akkurat, men siden det var så billig sa sambo at vi kunne bestille bare for å prøve.

I går hadde jeg verdens beste orgasme! Fy makan! Sambo slikket meg mens han forsiktig puttet kule for kule i rumpa mi. Det var ikke ubehagelig i det hele tatt! Så knulla han meg litt, for han kjente kulene kjempe godt så han digga det også!

Så slikket han meg til jeg kom, og akkurat når orgasmen begynte dro han de ut. Trodde ikke han skulle rekke det, for fra rumpa burde man ikke dra ut noe fort, og en orgasme varer jo ikke såå lenge.. Men han dro de ut og det føltes som om jeg kom flere minutter! Spruta skikkelig og dirra i kroppen så sinsykt! Alle burde investere i en sånn! Gleder meg til ny runde ikveld!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Kult, men ble det ikke bæsj på kulene?

Det er jeg så sinnsykt redd for..

Skrevet

Det har jeg også drit lyst til å prøve også. Men har ikke kommet så langt at jeg har kjøpt det. Har du link?

Skrevet

Til førstemann her; Ikke noe bæsj nei. Går alltid en tur på do før vi har analsex. Spontananalsex tror jeg ikke er så lurt...:P

Har hatt sånn sex ca 3 ganger i mnd. de siste 3 årene, og jeg har aldir opplevd noe avføring.. Er du redd, kan du jo prøve i dusjen første gang;)

Nr.2; kjøpte denne

http://www.nytelse.no/butikk/index.asp?ID=21

Jeg var skeptisk til å bestille, men det kommer i helt anonym pakke, ikke mulig å skjønne hva det er. Og i steden for hentelapp der det står avsender så får du melding på mobilen! Anbefaler den virkelig!

Kos dere! Hilsen HI

Skrevet

Ja, denne MÅ jeg bare prøve ass... :-)

• 4 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg vært inne og bestilt dem (ikke tilbud lenger, da, men 79,- er jo uansett ikke dyrt). Har også kjøpt anal eaze, siden jeg ofte synes det gjør vondt (men når han først har kommet inn; deilig).

Gleder meg sinnsykt. Hvor lang tid tok det før du fikk varene?

Annonse

Skrevet

HI her! Det tok ikke mer enn en uke hvertfall. Anal eaze har vi også, men trenger den ikke når jeg skal bruke kulene. Kjenner nesten ikka at du putter de i. Gled deg!

• 1 måned senere...
Skrevet

Nå er de på tilbud igjen.

Lurte litt på om vi skulle kjøpe, men...

Hvordan bruker man de egentlig?

Er dette noe for "viderekommende" eller passer det også for oss som bare ha drevet med litt "rompekos" (ikke tatt skrittet fullt ut og penetrert med penis).

Skrevet

høres teit ut men spør. skal alle kulene inn i rumpa?

Skrevet

HI her! Dette er ikke spesielt for "vidrekommende", men noe alle kan bruke! Man bruker de ved å putte så mange av kulene inn i rumpa som man vil, når man får orgasme skal de sakte dras ut. Det gjør at orgasmen varer leeenge og blir helt sinnsyk! JEg elsker de!

• 2 uker senere...
Skrevet

Takker for tipset! :o)

Har aldri prøvd analkuler, men vi kjøpte for ikke så lenge siden en butt plug. Valget falt på denne fra Kondomeriet: http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9761084

Det var utrolig pirrende og deilig for oss begge og likte særlig at butt plugen er laget i silikon. Som det fremkommer av teksten på Kondomeriet så er settet "opprinnelig" laget for mannen, men vi kjøpte det med tanke på meg. Derimot skal jeg ikke se bort i fra at mannen min også hadde en og annen baktanke ved kjøpet og han var ikke vond å be når jeg spurte han om ikke han ville prøve den bak neste gang vi hadde sex.

Butt pluggen har noen herlige vibrasjoner og et ekstra pluss er det at det er trinnløs justering av styrken på vibreringen.

Også spennende med penisringen som traff min klitoris perfekt hver kan han støtet inn i meg...

Skrevet

Merkelig! I det første innlegget skriver HI at hun og partner nettopp har kjøpt og forsøkt analkuler, i det neste innlegget har hun 3 års erfaring...har lenge hatt en mistanke om at slike innlegg ofte er skrevet av en selger av produktet, nå ble det bekreftet.

Skrevet

Merkelig! I det første innlegget skriver HI at hun og partner nettopp har kjøpt og forsøkt analkuler, i det neste innlegget har hun 3 års erfaring...har lenge hatt en mistanke om at slike innlegg ofte er skrevet av en selger av produktet, nå ble det bekreftet.

Annonse

Skrevet

Hun kan jo hatt analsex i tre år, men ikke prøvd analkulker før nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...