Gå til innhold

Hvilken vogn passer når...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man ikke har trapper opp til boligen, man tar så og si aldri offentlig transport, man har stor stasjonsvogn, får baby i mars, er glad i å gå turer, men stort sett alltid går på ordentlige turveger (ikke veldig ujevnt terreng) og vil ha en nøytral, relativt klassisk vogn?

???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emmaljung Smrt Duo?

Skrevet

Du kan jo sjekke ut: Emmaljunga mondial/smart/edge, simo, brio happy eller teutonia mistral/prestige. På de vognene du kan velge understell ville jeg valgt det letteste og det med best fjæring. Lufthjul er også greit på tur syns jeg.

Lykke til!

Skrevet

Emmaljunga mondial. Romslig, klassisk, nydelig vogn:)

Skrevet

Har selv hatt Emmaljunga Edge Duo Combi og vært kjempefornøyd. Utrolig god å trille uansett underlag. Stødig og robust vogn som har alt man trenger Blandt annet; vendbart håndtak (kjekt når barnet har sittet i sportsvongdelen en stund og begynner å ønske å se noe annet enn bare den som triller), stor og god varekurv, god plass i bagen med plass til voksipose eller annen vinterpose, ryggstøtte i bagen, fotpose til sportsvogndel, trekk til bagen, sol-/innsektsnett intergrert i kalesjen, samt regntrekk. Bagen er stor og god. Brukte den til min gutt frem til han var 8 mnd. Så har man plass i bilen så er den et godt valg etter min mening

.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...