Ella-83 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Man ikke har trapper opp til boligen, man tar så og si aldri offentlig transport, man har stor stasjonsvogn, får baby i mars, er glad i å gå turer, men stort sett alltid går på ordentlige turveger (ikke veldig ujevnt terreng) og vil ha en nøytral, relativt klassisk vogn? ???
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Du kan jo sjekke ut: Emmaljunga mondial/smart/edge, simo, brio happy eller teutonia mistral/prestige. På de vognene du kan velge understell ville jeg valgt det letteste og det med best fjæring. Lufthjul er også greit på tur syns jeg. Lykke til!
79fia Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Emmaljunga mondial. Romslig, klassisk, nydelig vogn:)
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2008 #5 Skrevet 17. mai 2008 Har selv hatt Emmaljunga Edge Duo Combi og vært kjempefornøyd. Utrolig god å trille uansett underlag. Stødig og robust vogn som har alt man trenger Blandt annet; vendbart håndtak (kjekt når barnet har sittet i sportsvongdelen en stund og begynner å ønske å se noe annet enn bare den som triller), stor og god varekurv, god plass i bagen med plass til voksipose eller annen vinterpose, ryggstøtte i bagen, fotpose til sportsvogndel, trekk til bagen, sol-/innsektsnett intergrert i kalesjen, samt regntrekk. Bagen er stor og god. Brukte den til min gutt frem til han var 8 mnd. Så har man plass i bilen så er den et godt valg etter min mening .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå