Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

• 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

Hei hei hei jenter...det var blitt noen flere gravide her nå - koselig :)

Jeg håper ikke det blir treff den 14, da må jeg dessverre på personalmøte...kan ikke lure meg unna den :(

Finnes det ikke en annen dag...jobber fullt hver dag... I fjor når vi hadde treff var det som regel i helgene...er det mulig for å ta et treff en lørdag eller?

:) Blir koselig med treff...

Kremt og host...bare meg igjen... Jeg lurte på om det går ann å ikke ta onsdagen...og torsdagen...jentungen fyller 9 på onsdagen men da må jeg på pers.møte så vi skal feire med klassen torsdagen istedenfor...har jo veldig lyst å være med... Om det ikke går så får jeg heller slenge meg på neste gang dere treffes...

God helg allesammen :)

Torsdag 15. januar er den riktige datoen, ikke februar. Det vil jo aldri gå an å få det til å passe for samtlige uansett når datoen settes, så da bør man kanskje heller sette opp flere treff? Kommer man ikke på første, så kommer man seg kanskje på det neste?

Hei! Har etterlyst gravide i arendal lenge men ingen som har meldt seg. Hurra der var dere.. Men... Jeg fikk en nydelig liten gutte baby for 4 uker siden, kan jeg å være med på treff fordi? Hadde vært koslig å treffe flere mammaer å bli kjent!

Mammaen til lille Emil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...