Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt ny vogn i dag, og endte opp på 7900 kr. Syns dette er ganske mye penger, men fant ut jeg ville ha en ny likevel! De brukte jeg har sett på på nettet, er jo bare et par tusen billigere likevel..

Så hva har dere brukt / tenkt å bruke? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vr heldig og fikk en vogn som jeg brukte d baby var liten. Så kjøpte jeg en brukt sportsvogn til 2000 + en trille til 700 ;)

Skrevet

Skal bruke ca 5000,- Skal kjøpe 2 bilstoler og litt utstyr med det samme så fikk 1000,- i avslag:)

Skrevet

Vi kjøpte TFK Joggster Twist. Sportsvogna kjøpte vi ny på butikk for 5300 kr. Bagen kjøpte vi brukt for 1000 kr. Så 6300 kr til sammen... Synes det er nok, egentlig. Er vi fornøyd med vogna beholdes den til nestemann også, så da blir det jo ikke så ille...? :)

Skrevet

brukte 7600 kr, kjøpte emmaljunga edge duo. kjøpte den vognen vi ville hadde lyst på, så vi så ikke på pris. har planer om å bruke den til flere barn, så den blir brukt mye.

Skrevet

skal ha phil & teds vibe og den kommer til å koste ca 8000 når den kommer i butikk.

jeg får den fra usa (svigers tar den med hjem når han kommer på sommerferie) for 3500,-

Skrevet

Kjøpte Teutonia Mistral 2008, softbag og stelleveske i Sverige for 6000kr. Det koster visst oppimot 8000 i norge - og det synes jeg er mye!

Skrevet

Ca 5000 for tfk og 3500 for bugaboo bee -kjopt i utlandet.

Skrevet

5500,- ny emmaljunga edge duo combi kjøpt på tilbud.

Skrevet

Betalte 6300 for en Emmaljunga cerox 07 modell med softbag. Men den var ny fra butikken, var bare det at fargen skulle gå ut.

Skrevet

Vi har kjøpt en BabyActive vogn på halv pris, den betalte vi 2500 kr for. Dette er i utgangspunktet en ikke så veldig dyr vogn, og mangler noen av finessene som dyrere vogner har, men vi skal nok klare oss fint. Vogna skulle være en utstillingsmodell, men da vi kom for å hente den hadde den ikke vært ute av pappesken enda.

Siden vi kjøpte så billig vogn skal vi kjøpe en til som kan stå hos foreldrene mine, så vi slipper å ta med vogna hver gang vi skal dit. Hva slags vogn det blir vet vi ikke helt enda, men tenker det blir en litt robust trille, som kan fungere både som nr 2-vogn, og som vi kan ta med på ferie. Det er foreldrene mine som betaler vognene, så vi spurte litt forsiktig om de syntes det var greit å kjøpe en ekstra siden hovedvogna ble såpass billig. Mora mi ble lykkelig, for hun mener det betyr at vi skal komme mye på besøk, når vi vil ha en vogn stående der :-)

Men kan også si at vi fikk litt sjokk da vi så prisene på vogner. Vi så på en Teutonia, men med prisantydning på 7-11 000 kr takket vi ganske fort for oss. Selv om forelderene mine som sagt betaler synes jeg det er grenser for hvor dyr vogn vi kan kjøpe. 7000 er det samme som jeg fikk da jeg solgte bilen min...

Skrevet

Vi har brukt mye penger på vogn, over 11 tusen :s

Har kjøpt ny Emmaljunga Cangaroo Twin m/søskenpakke og stelleveske. Den er helt ny, og er ikke å få kjøpt brukt. Får to gutter med 14 mnd mellomrom, så trenger en solid og god søskenvogn!

Skrevet

7390 svenske kroner, bestilte ny Cangaroo idag ;) med citybag. Tror vi kommer til å bli fornøyde. Med fottrekk, regntrekk og stelleveske inkl. i prisen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...