Gå til innhold

dere som ha hatt simo duo vogn..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fordi den er ganske tung og stor, veier 17 kg. Med en liten baby blir det jo ikke så tungt, men med en baby/barn på 10 kg blir det en del. Er nok helst i oppoverbakker og på shopping man merker det. Går man tur rett frem går det jo bra da.

Og siden den har så mye fjæring i den blir det ganske tungt å svinge vognen når barnet oppi veier mye, man må liksom presse håndtaket langt ned for å svinge. Og om man skal ha vognen mye ut og inn av bil er den tung å løfte og tar stor plass.

En del syns også det er gøyt å ha en litt sprekere sportsvogn. Jeg syns simo vognene er veldig fine jeg da, classic og tradisjonel.

Ellers er det jo en grei vogn. Stor plass til barnet og den er lun og god. Også er det fint at man kan senke vognen (setet) etterhvert som barnet blir større.

Jeg synes også den ble stor og tung å ta med seg, pluss at lille jenta mi ikke satt noe godt oppi der. Det er lite polstring, og veldig rett sittestilling. Kunne selvfølgelig kjøpt en seatinsert som kunne hjulpet noe, men tenkte ikke på det den gang...

Sånn sett synes jeg at sportsvognene til Emmaljunga er myyye mer komfortable og lunere for barnet, pga polstringen rundt setet, og kanten rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...