Gå til innhold

Et lite spm om antrekk til gutt på 17. mai....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ha på han hvit eller rutete skjorte, med mørkeblå strikka jakke og lys bukse til... Han har kun svarte finsko. Blir dette rart sammen? Burde han ha hatt mørk bukse? Blir det rart med mørkeblå jakke og svarte sko?

Har egentlig lyst på bunad, men har liksom ingen andre anledninger han kan bruke den nå..... Men vil jo at han skal være ordentlig fin;)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg syntes det går fint med lys bukse, men bunadene er ikke så dyre. Om du har lyst på det, så ville jeg kjøpt det for 17 mai

Skrevet

Jeg har heller ikke giddet å "kaste bort" penger på en bunad som kun kan bli brukt en gang, KANSKJE en gang til neste år. Syns han hørtes ut som at han blir kjempefin :) Vårlig og fint med lyse bukser! jenta min skal ha på seg finkjolen som ble brukt i jula (har bare fått brukt den da, og den var ganske dyr...), eller så blir det mer uformelt hvis sola steker (skjørt, blondetights, t-skjorte med blonder og søte sko). det er så forskjellig åssen foreldre tenker angående hva som er pyntet på deres barn også, kommer an på hvor røft/fint man kler de til vanlig. Mange småjenter jeg har sett går i skjørt, kjoler og tunika til vanlig, mens min jente går i jeans og søte bodyer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...