Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 jeg fikk min i dag..men hjelpe meg..for et syn når jeg hadde tatt den på..jeg har noe extra pp magen fra før..å når jeg da tredde dette greiene pp mmg så tøyt jo d extra fettet jeg har pp magen over kanten..skikkelig LEKKERT!! opplever dere dette?er dere fornøyde med bellybraen? selv ble jeg så sur at jeg heiv den i sjette vegg hehe
Lotta med novembergutt Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 er ikke helt sikker på hva du mener ... Er det det samme som bellyband? I såfall er jeg superfornøyd med den jeg kjøpte på polarn o pyret
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 nei dette er bellybra:) ikke d samme som bellyband..dellyband er noe sånn så går lenger ned på buksa elllr noe sånnt?sånn at du kan bruke dine egne klær lenger.. men bellybra er for å støtte magen når den blir tung..
Lotta med novembergutt Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 ah, ok da er jeg med Ja, bellyband er på en måte en t-skjorteforlenger Bellybra har jeg ikke hørt om en gang, så der kan jeg dessverre ikke dele erfaringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå