Gå til innhold

Når poppet magen ut?

Anbefalte innlegg

Jeg går fremdeles og venter er 12+2. Vet det kan ta tid,derfor lurer jeg på dere som er litt lengre på vei. Når merket dere at NÅ var den virkelig begynt å vokse,og at det ikke bare var luft der inne..

Jeg tenker at det er nå jeg kjenner jeg ikke kan trekke den inn lengre..har ikke kommet heeelt der ennå.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137745965-n%C3%A5r-poppet-magen-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er i uke 15, men synes ikke det vises så godt enda, men d har nok skjedd litt i d siste, i tillegg har jeg gått opp i vekt pga røykslutt, så jeg er veldg usikker, passer ihvertfall en bukse ennå=) Har veldig tøyelig mage, så min mor sier jeg skal ta det helt med ro...Ska prøve bunad idag, får se hvordan den tar seg ut...

Min har poppet ut så det jomer.... isj da - jeg er bare ca 13+ og har hatt mage lenge.... helt merkelig skulle tro jeg hadde termin til uka... Er jeg alene om dette? : ) Ja, ja... det er vel hvordan det er inni som teller i forhold til dette også

: )

jeg er egentlig fryktelig tynn.så syntes nesten med en gang. de første ukene var jeg veldig oppblåst. men nå kan man tydelig se magen. klarer ikke og prøve og gjøre den usynelig. jeg bruker mamma busker alt. får ikke igjen buskene mine i xs. har gått opp til s, ikke lenge til jeg går opp til m altså.

Annonse

Jeg var heller ikke akkurat stor før jeg ble gravid, brukte stort sett xs og s i klær. Bare etter 9 uker ble det svært ubehagelig å gå i dongeribuksene mine. Er i uke 14 nå å går bare i joggebukse og andre sie eller elastiske klær. Må ta meg en tur over helgen å se på mammaklær. Magen er veldig synlig nå:-)

Er 14+0 og ser ut som da jeg var 20 uker på vei med førstemann jo! Og den gangen fikk jeg kommentarer på at mange kom tidlig.... Magen har vært synlig i mange uker, men det er først denne uken den har blitt gravid gravid, både morgen og kveld. Folk spør meg ikke lenger OM jeg er gravid, men NÅR jeg har termin... Og så får de litt hakaslepp når jeg sier at jeg bare er 14 uker på vei;-) Merker at jeg nesten synes det er litt flaut, men får vel bare vise den fram og være stolt av den:-) Det var vel det med barn nr. 2 og ingen magemuskler til å holde ting på plass;-)

Det varierer visst veldig på når magen spretter ut.. Når jeg var i uke 11 så man hvertfall på ettermiddagen at jeg var gravid.. Mens plutselig over natten en dag i uke 12 poppet den ut, så nå ser man det hele tiden.. De som vet jeg er gravid ser det er gravidmage, men er redd andre i klassen min som ikke vet det vil tro jeg bare har lakt på med.. skal på skolen i dag å har ikke vært dær på en stund nå. (studerer på høgskolen) er 14+2 nå:-) Du skal bare vise frem magen å være stolt over den.. Selv gleder jeg meg til min blir enda større.. Å til jeg kjenner bevegelse. Er førstegangsfødende, noen som vet når man kan vente å kjenne dem da?

Hei hei :)

Jeg er 12+6 og innbiller meg bare at alt er fett ;)

Men hvis jeg ser på meg selv i en singlet som er stram,har jeg faktisk fått litt mage :D

Jeg kjøpte mine 2 første mammabukser p fredag,klarer ikke å gå med bukser som strammer litt over midjen. Men det har jeg ikke klart på ca.1 mnd...

Kappahl skal slutte med mammabukser,så her på Hamar kostet alle buksene 99kr. :D

Klem

jeg er 14 uker, og merker det såvidt over skambeinet, magen altså, hehehe! kjenner livmoren godt over beinet når jeg ligger på ryggen, men ser det best på kvelden.. er spent, for typen skal være å jobbe borte i to til tre uker, og når han kommer hjem vil det kanskje synes bedre!! en og en halv uke senere er det første ultralyd, så de neste ukene kommer til å være spennende! er det fler som merker magen når dere bøyer dere frem?

Jeg og innbiller meg at alt er fett for når jeg bøyer meg fremover og slapper av i magemusklene(om dere skjønner) bare henger huden der..når jeg tar på magen forsvinner hånden nærmest inn i den..hehe..så jeg er overbevist om at det er ingenting der..er 13uker når å den burde begynt å strammes litt opp synes jeg:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...