Gjest Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Gutt: Erlend Jardar Olav Sigurd Vegard Jente: Anna Ingrid Ingeborg Signe Sigrid Åshild Evt noen som har andre forslag?
*Dubsgirl* Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 1. Sigurd 2. Vegard 3. Erlend 4. Olav 5. Jardar 1. Ingeborg 2. Ingrid 3. Anna 4. Sigrid 5. Signe 6. Åshild Andre forslag; Håvard, Torbjørn og Sondre Håvard, Torbjørn og Anders Håvard, Torbjørn og Ådne Håvard, Torbjørn og Erling Håvard, Torbjørn og Mikkel Håvard, Torbjørn og Jørgen Håvard, Torbjørn og Øyvind Håvard, Torbjørn og Eivor Håvard, Torbjørn og Guro Håvard, Torbjørn og Kristin Håvard, Torbjørn og Maren Håvard, Torbjørn og Hedda Håvard, Torbjørn og Ingvild Håvard, Torbjørn og Ingelin Håvard, Torbjørn og Åste Håvard, Torbjørn og Eline
prebs Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Flotte navn! Ville tatt Sigurd eller Olav og Ingeborg eller Anna!
Grublegruble Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Så rart, før jeg åpnet vedlegget tenkte jeg "Vegard". Ser det er et av alternativene dine. Syns også Erlend er fint. Og i samme kategori syns jeg Magnus hører hjemme. Alle norske staute navn Hvis jente så syns jeg Anna eller Ingrid passer best til de to andre navnene, men for all del, alt du har listet passer jo
Cornelianelia Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Fine norske navn! Synes Sigurd passer best av guttenavnene. Vegard er også flott, men da får du to navn som slutter på -ard. Håvard og Vegard er kanskje litt for likt. Stemmer på Sigrid av jentenavnene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå