ønsker1til Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 imorges kom mensen atter en gang. jaja, skjønte jo det da. men ringte røntgen idag og får heldigvis til en kontrastveskeundersøkelse på dag 8 i cyclus, skanning på dag 9 og forhåpentligvis inseminasjon i denne cyclus litt tidlig med skanning men kan ikke dra lør og sønd. håper virkelig at ikke noen av egglederne mine er tette. gynekologen min mente jeg burde ta inseminasjon i neste cyclus pga av at kontrastveskeund kunne slite litt på slimhinnen i livmora..men på nordica sier de at det ikke betyr noe og at det er bra å ta det rett før pga at de er mere åpne? jeg velger å stole på nordica jeg, men ble bare litt usikker..
Sjokolademonsteret Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Heisann Jeg har fått samme tilbakemelding fra Storken som du har fått hos Nordica. Det er bra å gjøre det rett før fordi da er egglederne med åpne ) Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Hvor har du fått vannscanning av egglederne?? Jeg har sittet å ringt i hele dag rundt til alle sykehusene....men veldig vanskelig dette altså har fått henvisning fra gyn.
ønsker1til Skrevet 26. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2008 jeg tok HSG og da fant de ut at venstre eggleder er nokså tett, men høyre helt åpen. Jeg ringte gyn min og sa jeg ville sjekke egglederne mine ved å ta HSG. han sendte henvisning til gyn.poliklinikk på sykehuset. så ringte jeg ned på sykehuset den dagen jeg fikk mensen og sa jeg måtte ta undersøkelsen på dag 8-11 i cyclus. så satt de meg opp. tror ikke det er vannskanning men hsg, hvor de bruker kontrastveske. håper du finner ut av det. bare spør mere jeg var heldig og hadde på den rette siden, så idag har jeg vært på min 3 inseminasjon. om jeg fortsetter å være heldig viser seg om et par uker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå