Gå til innhold

Dere som er andregangs; når begynte dere med mammabukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jammen meg magen presser på allerede, jeg er bare 11 uker på vei! (Kikker innom fra 1. tri.) Tipper mammaklærne må på tidligere denne gangen...

Fortsetter under...

Skrevet

begynte med mammabukser ved sånn ca uke 18-19

Skrevet

Jeg venter nr 4 (6.gang gravid). Nå er det ikke mange bukser som passer lenger, og mammaklærne er lagt i skapet, selv om jeg ikke helt har turt å begynne å bruke dem enda. Er enda redd for at noe skal gå galt igjen. Er 13+2 i dag.

Skrevet

Veldig tidlig, magen var så oppblåst, kan ikke bruke noe annet enn mammabukser, dvs. får på meg buksene mine men de strammer over magen når jeg setter meg ned. 18 + 0 i dag.

Skrevet

Kjøpte også mammabukser (sånne med strikk i livet) ca uke 11, da mine vanlige bukser fra sst års mote med litt lavt liv presset slik mot magen helt nede. Har enda ingen stor mage i uke 18, men går i vide bukser. Orker ikke kjøpe en mellomstørrelse på vanlige bukser heller.

Skrevet

Sitter å lurer på om jeg må rusle opp på loftet å hente ned gravidtøyet snart...er 18+0 i dag, og buksene som ike er velddig lave begynner å stramme litt:)

Annonse

Skrevet

Kapitulerte for litt over en uke siden hehe :) er 15+3 i dag..

Skrevet

I dag:-) Er 12 fullgåtte uker i morgen så jeg har tjuvstartet litt her inne på 2.tri..Magen min blir presset oppover i vanlige bukser så jeg ser jo ut som jeg har badering rundt livet..men i gravidebuksene mine fikk jeg en flott mage!

Skrevet

14-15 uker, buksene presset på blæra og jeg tisset hele tiden...følte meg fort stor

Skrevet

Jeg begynte med mammaklær i uke 10-11 eller noe sånt =)

Skrevet

idag er første dagen min me mammabukse..er 16+4.

Skrevet

Nesten med en gang... var veldig oppblåst og øm i magen fra starten av.. orket ikke mine trange bukser lengre :) Har ei bukse som er super lav i livet.. den kan jeg bruke innimellom ... 16+2 i dag...

Annonse

Skrevet

Jeg er i uke 24 nå, jeg bruker de samme buksene enda som jeg brukte før jeg ble gravid. Kan bruke de en stund til.. :)

Skrevet

Jeg begynte med mamma bukser allerede i uke 9, for jeg var så oppblåst i magen.. Og da var det ubehagelig å gå med vanlig bukser..

Skrevet

Jeg bruker buksene fra tia etter siste fødsel jeg.. de passer helt fint i midja enda.. ellers bruker jeg litt joggebukser og et par at de vanlige buksene jeg brukte før jeg ble gravid, har måtte putte strikk i en av dem, er i uke 22, straks 23, så mammabukser starter jeg nok med ganske snart=)

Skrevet

Bruker mine gamle vanlige bukser ennå har suplert med en jogge bukse men tror nok jeg kan bruke dem en god stund til. Men nå har jeg krympet litt etter jeg ble gravid og er helt avhengig av belte for at buksene skal sitte på. (lavt liv på buksene og rompa er vel forliten) er i uke 18

Skrevet

Jeg begynte med mammabukser i uke 8-9 tenker jeg.

Jeg kunne fortsatt bruke mine vanlige, men det ble så ubehagelig å sitte med dem, så jeg gikk over til mammabukser.

Har ikke begynt med mammatopper ennå. :)

Jer er 12+3 idag.

Skrevet

Hadde jeg bare hatt en mammabukse skulle jeg gjerne kastet noen av mine gamle på sjøen...Har alltid vært avhengig av at buksene sitter i livet, og da er det ikke så mye å gå på når jeg aldri har hatt mage før, men nå begynner magen å krype frem mellom hoftebeina, og da er det ikke lett å lukke stramme jeans lenger...Har sittet 1,5 time og lett etter bukser på nettet, men synes det er så innmari vanskelig....

Tror jeg har vært innom de fleste nettbutikker, men det er ikke lett å se om den kommer til å se fin ut på...litt frustrert her jeg sitter med de to øverste knappene i buksa åpen...Samboeren min mente at det var jo bare å gå inn på www.smeltpåtjukka.no og så ville alt løse seg - kan han si det, hans bukser passer fortsatt, problemet er heller at hans bukser også passer til meg snart....

Skrevet

titter innom fra 3. trimester.. jeg er 30+6 i dag, og bruker fortsatt de vanlige buksene mine, men med en strikk i knappen da. for magen er der, så den hadde jeg ikke kunnet lukke igjen på vanlig måte.. :)

syns gravidbuksene mine fra forrige svangerskap sitter så dårlig ennå..

Skrevet

Idag:-)

Er lei av å gå med belte som holder buksene sammen øverst... Og det var sååååå deilig å ta de på!!

Er litt over 12 uker på vei nå:-) Dette er nr 2, og magen har helt klart kommet mye fortere denne gangen...

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Begynte nok allerede i 13-14 tenker jeg.. Større tidlig denne gangen;)

Skrevet

Tips til alle fra som sliter med å finne bukser fra en stykk babysyk dame:

på vero moda selger de bukser med lavt liv og bred strikk i livet. 160 kr, i grønt, brunt, blått og noe lyst! Gode både for de av oss som ikke er gravide og for gravide. Brukte denne typen mye da jeg var gravid!

Skrevet

Uke 14-15, og GUD så deilig!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...