Gå til innhold

Status for trude_venter_tvillinger_juni08

Ventet på nr 2 og 3

Anbefalte innlegg

Da har jeg lovet å oppdatere er på det siste om trude_venter_tvillinger. Møtte henne på kontroll på sykehuset i dag og har akkurat fått melding om at hun har blitt innlagt på direkten. Jenta gikk med alle symptomer på svangerskapsforgiftning, høyt blodtrykk, +3 i ødem og proteiner i urinen. Så nå er hun lagt inn på føden og skal ta CTG mot kvelden når hun roet seg litt. Hun var liksom litt forbannet på å bli lagt inn og vil ikke være på sykehuset... ;)

Så kryss fingrene for alt går bra! Skal oppdatere så fort jeg får mer info eller har snakket med hun.

Fortsetter under...

Trude, ser ikke ut til å oppdatert her selv, så da tar jeg meg den friheten. :) Etter en natt på sykehuset ble blodtrykket mye bedre og de regelmessige kynnene gav seg, så hun har fått lov til å komme hjem igjen men med klar beskjed om å ikke gjøre noe i det hele tatt, kun ligge ned og ta det med ro. Så nå er jenta vår utrolig glad, hun ville ikke noe heller enn å komme hjem! De små i magen ser også ut til å ha det helt topp!

Annonse

Takk for hilsninger - og ja, jeg ligger RETT ut. Kanskje flyr litt til kjøleskapet, men det er igrunn det :) Er ganske tung og sliten, men har på følelsen at et eller annet kanskje skjer iløpet av kort tid :)

Kjæresten har kommet og blir nå til barna kommer, så da slapper jeg jo ekstra av - når jeg vet han er her hos oss :)

Supert! Det høres ut som du er FLINK! :) Og så godt å endelig ha kjæresten ved din side. Kan tenke meg at han er glad han er hos deg nå.

Jeg venter spent på å se hvem av oss som føder først, men nå kan jeg nesten tenke meg at det blir du. Jeg har fortsatt ingen direkte "symptomer" ;)

Siste nytt er dessverre at Trude har blitt lagt inn igjen. I dag var blodtrykket utrolig høyt (undertrykk over 100), mye vann i kroppen og proteiner. I tillegg hadde hun lagt på seg 2 kg siden torsdag så hun ble lagt rett inn etter dagens kontroll. Heldigvis har hun endelig kjæresten hos seg, som fått seng på samme rom, så nå har hun det litt bedre på sykehuset enn sist.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...