Gå til innhold

Vognpose

trine ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag har jeg sjekka ut vognposer. Jeg har tenkt jeg skulle ha Lammy fra Odenwalder.... Men etter å ha sett den vs den som er den originale dunposen med lammeskinn i - har jeg ombestemt meg: Denne heter Artlander Maxiflex. Den har en snedig ordning med at den kan gjøres lengre med glidelås-ordning i fotenden og bredere ved å sprette opp en søm (som er sydd tydelig i hvit tråd) langs glidelåsen på lengden. I tillegg kan lammeulla vaskes i maskin på 40 grader - og jeg mener at ulla i odenwalder sin må renses... Disse var de som først kom med denne type dunpose. Odenwalder fikk varianten med lammeull inni etter forespørsel fra forbrukere på mye senere tidspunkt. Prisen på stedet jeg sjekka posene er den samme. Og godt under veil.pris i butikk.

http://www.lilleprinsen.no/product/453936/_Artl%E4nder_MAXIFLEX_-_g%E5sedun%2C_lammeskinn%2C_fleksibel%21.html

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er meg en flink og kretiv jente! Selv hadde jeg aldri kommit på tanke å sy om eller endre noe som helst. Nå må jeg vel også innrømme at jeg er veldig handikappet når det kommert til bruk av symaskin og nål og tråd. Vil gjerne tro jeg er bedre på noe annet (men ikke helt skjønt hva ;))

Skrevet

Nei, jeg skal ikke endre på noe som helst.... Posen er allerede laget for å gjøre disse endringene på, når behovet melder seg!!! Men jeg er jo flink til mange andre symaskin-ting, da... Det er jo jobben min ;-)

Skrevet

Ah ha, der ser du hvor lite jeg kan om sying, hi, hi ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...