Gjest Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 1. Jenny - aldeles nydelig, elsker det navnet 2. Synne - veldig fint og ikke så mye brukt 3. Anna - fint og tidløst 4. Live - fint 5. Erika - stilig 6. Liv og Eva - liker ikke
prebs Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 1.Anna - nydelig! 2.Synne - også nydelig! 3.Live - koselig 4.Liv - koselig 5.Jenny - kult 6.Erika - ikke så glad i, litt maskulint for meg 7.Eva -aldri likt, selv om det er et familienavn hos oss
Vannmann35 Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Anna - uten tvil :-) Skjønt navn. Setter Live som nr 2. De andre liker jeg ikke noe særlig.
Cornelianelia Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 1. Live og Synne på delt førsteplass. Begge gir gode assosiasjoner hos meg. 2. Jenny. Liker godt, men ikke så godt som Live og Synne. 3. Erika 4. Anna 5. Eva og Liv - forbinder det veldig med damer på 50+. Litt kjedelige navn, synes jeg.
Nina_J Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Anna syntes jeg var finest! Liker også Synne, men synes Live er et litt barnslig navn om du skjønner! Det passer godt til barn, men ikke som voksen, men det er jo min mening da. Erika har jeg ikke noe forhold til, Eva og Liv synes også jeg er litt "voksne" navn.
Clemencia Skrevet 21. mai 2008 #8 Skrevet 21. mai 2008 Anna Erika Live Eva Synne Liv Jenny Anna er bare nydelig og klassisk ;-)
Vipsenmamma Skrevet 21. mai 2008 #9 Skrevet 21. mai 2008 Live - pent Synne - pent Jenny - søtt Eva - greit Liv - greit Anna - ikke fint Erika - ikke fint
Gjest Skrevet 21. mai 2008 #10 Skrevet 21. mai 2008 Synne - vakkert Anna -klassisk Jenny -stødig Live -søtt Liv, Eva -greit men litt kjedelig Erika- likar ikkje
Castho Skrevet 21. mai 2008 #11 Skrevet 21. mai 2008 Jeg liker disse navnene i denne rekkefølgen: Erika Anna Eva Jenny Jeg liker ikke resten!
Molla-67 Skrevet 21. mai 2008 #12 Skrevet 21. mai 2008 Eva........... fint og klassisk Anna..........fint og tungt Liv............. fint og Live........... kjempefint... litt spesielt uten at det er veldig spesielt Synne........ sukkersøtt Jenny.........nyyyyyydelig Erika..........fint men litt hardt ( liker i såfall Andrea bedre ) Har i den senere tid begynt å like Liv og Eva. Kjempefine navn som har gått litt av moten. Favoritten er nok Jenny !!!! lykke til !!!
megc Skrevet 21. mai 2008 #13 Skrevet 21. mai 2008 Her var det så mange flotte navn at jeg får problemer med å rangere!! Skal prøve... Okei, jeg må dele førsteplassen på tre...: Anna- flott, tidløst, sterkt Jenny- sterkt, fullt av karakter, også ganske tidløst! Live- en av mine favoritter:) Synne- er søtt, men ikke sukkersøtt:) Liv- jeg liker dette også. Det blir litt mer stødig enn Live. Eva- er ganske fint det å, men er ikke så begeistra for de Evaene jeg kjenner. Erika- liker jeg IKKE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå