Gå til innhold

eggløsningstest slår ut nå når jeg er gravid!! noen som vet eller har erfaring om dette??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke det er så mange som gidder å ta eggløsningstest når de er gravide. Kan heller gi mannen din en graviditetstest..... Like morro det. Tenk om den ble positiv :) :)

Stemmer nok at eggløsningstest slår ut ved graviditet. LH(ved eggløsning) og hcg(ved graviditet) er veldig like i oppbygging derfor reagerer eggløsningstesten ved graviditet

Les mer om det her : http://www.pernille.info/opk_as_hpt.htm

takk for svar babyønske. svar til deg anonym er at jeg tok en test for å se for mente jeg hadde lest en gang for lenge siden at en eggløsningstest kunne slå ut ved graviditet, så skulle bare teste. og enn positib graviditetstest har mannen min fått:)

Ja, det var faktisk sånn jeg fant ut at jeg var gravid.. Det hender at mensen min ikke kommer noen måneder, og jeg trodde det var en av de månedene.... Testet med graviditetstest 3-4 dager etter forventet mens, og den slo ikke ut. Et par dager etter tok jeg en eggløsningstest som slo ut.. Leste litt på nett og fant ut at jeg kunne være gravid og stakk på abpoteket og kjøpte en graviditetstest hvor det står "gravid" eller "ikke gravid". Den fortalte meg helt sikkert - jeg var gravid :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...