Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 ja. da nærmer det seg med stormskritt, og jeg og min mann har hver vår topp fem liste for begge kjønn. vi blir enige om en samlet topp fem i slutten av mnd. så kan dere rangere eventuelt kommentere mine navn? jeg tar også gjerne i mot andre forslag.takknemmelig for all hjelp. storebror heter Bendik. Martin Theodor Kristian Albert Benjamin Eva Hannah Kristine/a Johanne Mathilde
Mamsen87 :) Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Benjamin - Nyydelig navn! Theodor - Det har vi på lista over navn til lille i magen (broren min heter Benjamin, hvis ikke hadde det stått øverst:) Kristian Martin Albert - Det syns jeg ikke er noe særlig fint egentlig.. ------------------------- Mathilde - Veldig pent! Eva - Søtt Hannah Johanne - Fint, men liker Johanna bedre. Kristine/a
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 1. Theodor - nydelig 2. Benjamin - også veldig fint, har både Benjaming og Theodor på min egen liste. 3. Kristian - helst greit 4. Martin - helt greit, men litt kjedelig 5. Albert - liker ikke 1. Mathilde - veldig fint, men liker Matilda litt bedre 2. Hannah - litt poppis, men veldig fint 3. Johanne - fint, men liker Johanna litt bedre 4. Kristine/a - ok, Kristina er finest 5. Eva - liker ikke
prebs Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Mange fine navn her: ) 1.Kristian - en klassiker 2.Benjamin - veldig fint 3.Martin - fint og staut 4.Albert - koselig, litt barnslig 5.Theodor - koselig, litt barnslig 1.Johanne - på min liste også! 2.Kristine - vakkert og tidløst 3.Mathilde - veldig sjarmerende 4.Hannah - vakkert 5.Eva -aldri likt Alle navnene passer bra til Bendik, synes jeg!
Vannmann35 Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Bendik og Albert - kjempetøffe navn! Av jentenavnene stemmer jeg for Johanne :-)
Cornelianelia Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Guttenavn: Ville valgt Albert eller Theodor. Bendik og Benjamin synes jeg blir altfor like navn på brødre. Martin og Kristian er jo fine navn, men mye kjedeligere enn Theodor og Albert. Jentenavn: Bendik og Johanne eller Bendik og Mathilde.
vesle linselus Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 hei igjen. HI her... tusen takk for at dere deler deres meninger. Jeg er enig i at bendik og benjamin kanskje blir for likt... ellers er jeg litt usikker på jente navnene. det er kanskje andre jente navn som passer bedre? liker også Maria og Jennie..... fortsett å kom med synspunkter. Liker dere Petter???
prebs Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Liker Petter veldig godt - og det passer supert til Bendik : )
Carru Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Syns Albert eller Benjamin til gutt. Har selv valgt Matilde (uten h) til jenta vår (2 uker gammel), så det er vel førstevalget Eller så syns jeg Hannah er et nydelig navn.
Gjest Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Bendik og Peder - bedre kombinasjon finnes ikke, altså! Ellers liker jeg Bendik og Eva.. Synes Eva er nydelig.
Jippi74 Skrevet 18. mai 2008 #12 Skrevet 18. mai 2008 Albert passer kjempebra med Bendik, og er i tillegg veldig stilig! Liker også Kristian! Av jentenavnene likte jeg Johanne og Mathilde best.
RockMyWorld Skrevet 18. mai 2008 #13 Skrevet 18. mai 2008 Benjamin Kristian Theodor Martin Albert Mathilde Johanne Hannah Kristine Eva
partyoffive Skrevet 18. mai 2008 #14 Skrevet 18. mai 2008 Synes Benedik og Benjamin blir litt for mye BEN......Ellers så er de andre alternativene fine. Av jentenavnene liker jeg Mathilde best.
BabygirlOslo Skrevet 19. mai 2008 #15 Skrevet 19. mai 2008 Bejamin og Theodor. Mathilde hvis jente :-)
vesle linselus Skrevet 20. mai 2008 #16 Skrevet 20. mai 2008 hei. HI her igjen! tusen takk for fine tilbake mld. Jeg har lyst til å ha listen klar i løpet av uka, og presentere den for mannen min. Om dere har andre forslag til hva som passer til Bendik, så mottas de fortsatt med stor takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå