Gå til innhold

drikker dere brus'?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg drikker ikke cola,men det er ikke fordi jeg tror eller er redd for å få en kjempebaby, men fordi jeg ikke liker cola,drikker ikke brus i det hele tatt.

ærsj, hehe

Men drikker juice,eplenektar og det er jo sukker i dt oxo,

kan ta med en sjokolade en gang i blandt oxo, vi må jo få lov å leve livet da:)

Jeg drikker brus, spiser potetgull og sjokolade....... ikke minst is... det gjorde jeg sist også, og babyen var så gjennomsnittlig som det går an å være. Det er bare snakk om ikke å overdrive - hverken den ene eller den andre vegen...... Man kan da ikke bli fanatisk.

Nei, det er vel ikke akkurat noe verre å drikke cola enn å spise sjokolade elller is.. Jeg og drikker Cola, noe skal vel jeg få kose meg med også. Er heller ikke snakk om noe mer enn et par glass om dagen, men uansett.. Har aldri hørt før at det skal være en gjeldende faktor for at babyene skal bli overvektige..

Annonse

Jeg elsker dessverre cola, og har kuttet ned på det nå i svangerskapet, men jeg drikker det innimellom fremdeles. Jeg kan ikke tro at det kan være så skadelig. Jeg drikker ikke kaffe (fordi jeg ikke liker det), så jeg er ikke SÅ bekymret for kaffeininntaket. Men det har blitt litt mye brus i det siste.. Klarer ikke la være å ha litt dårlig samvittighet. Men der er ingen tegn til at jeg skal få en stor baby. Er tynn selv, med liten mage fremdeles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...