Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 ...... Liker begge to veldig godt og trenger noen meninger om dem:) Vil ha dobbelt navn uansett hvilket av navnene det blir og tar mer igjerne mot forslag fra kreative sjeler:D
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Liker Erle best, men Adele er også fint. Verken Erle eller Adele er navn jeg hadde valgt fordi det er andre navn jeg liker bedre, men absolutt to fine navn.
Vannmann35 Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Synes Adele er et pent navn .-) Erle liker jeg ikke. Hva med: Adele Josefine Adele Othilie Adele Serine Adele Cecilie Adele Sofie Adele Marie
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Adele er nydelig har det på listen selv. Erle er litt kjedelig synes jeg..
Grublegruble Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har alltid likt Erle selv, syns det er veldig pent i sin enkelhet og ser for meg en pen og jordnær person, syns også Adele er fint, men kanskje litt mer eksotisk - er det ikke rart hvor forskjellige assosiasjoner vi har til navn?
Mie/mie Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Jeg liker Adele best, det synes jeg er kjempefint! Erle gir meg assosasjoner til mammaen til Guro (Anne Cath. Vestly)................................
slurp Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Adele synes jeg er fint. Erle synes jeg kun er fint uttalt med vestlandsdialekt.
Cornelianelia Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Jeg liker Adele best. Forslag til dobbeltnavn: Adele Sofie Adele Maria Adele Fredrikke Adele Charlotte Adele Olivia Ser nå at mange dobbeltnavn med Adele i blir ganske sukkersøte eller pompøse. Dobbeltnavn med Erle: Erle Mathilde Erle Anine Erle Katinka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå