Ainahel1 Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Kan noen se når bestevenninda mi føder? vill alt stå bra til med babyen? Hun måtte settes igang med di 2 barna hun har fra før.... hun hadde termin 12.mai..... hadde igangsettelses samtale i går...men babyen har ikke vokst på 1mnd!!! morkaka har bynt å forkalke seg... men sykehuset vil ikke jøre noe før 3 juni!!!! bestevenninda mi er født 09.10.84 takker for svar=)
Ainahel1 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. mai 2008 Bestevenninda mi heter forresten Catharina...vis det er til hjelp:-)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Jeg kan ikke spå altså.. Men har hun prøvd masse kjerrringråd for å forsøke å komme i vegen? Jeg synes det er så skummelt at de lar folk gå så lenge på overtid jeg, har hørt om ting som har skjedd fordi sykehuset har ventet for lenge med å sette i gang.. Du får be henne spise masse hvitløk, ha masse sex og hoppe litt på trampoline Jeg tok noen veldig få slurker med rødvin før jeg kom i vegen forrige gang. Vet det er fy fy men, tror ikke det skader når det er snakk om sååå lite. Lykke til til venninna di uansett, håper hun slipper å vente helt til den 3.
Ainahel1 Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. mai 2008 hun har prøvd endel kjerringråd.....men skal be henne spise hvitløk og karnsje drikke litt rødvin:-) takk for rådene!! håper noen skjer!! for 1uke siden hadde babyen en puls på over 200(!!!!!!!) og legene på stokkmarkness sykehus sa at det var helt normalt(!!!!??!!!!)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Uff, det høres ikke bra ut, høres ut som babyen er stressa. Håper hun snart kommer i vegen av seg selv da. Hadde det vært meg hadde jeg vel hysterisk satt meg ned på føden og nektet å dra igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå