Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk.. ALLE trudde jeg skulle få gutt denne gangen, selv meg.. men på ultralyd i dag sa hun det var en 80% sjanse for at det var jente!

Og da fikk dere rett!

Ville bare si ifra. Dere er jo så flinke. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende å ¨høre at de har fått rett på deg :)

Venter på at de skal spå meg jeg nå, for dette var intresangt :)

Skrevet

ja er ganske spennende når det stemmer.. var skeptisk, siden jeg og alle andre var så overbevist om at det var gutt..hihi

Gøy dette. :)

Skrevet

Da jeg var gravid med mitt første barn fikk vi beskjed to ganger at vi skulle få gutt. Så jeg dukket opp på sykehuset med bare gutteklær. Men den siste ultralyden avslørte ei lita jente. Nektet nesten å føde fordi jeg ikke hadde med jenteklær. Hehe

Så idag sitter jeg med ei lita jente på 4 år :) Som håper på å bli storesøster :)

Skrevet

Ja d må ha vært merkelig. Spesielt når du hadde fått vite fra før at det var gutt. Men du angrer vel ikke idag, regner meg med. ;) hehe. Så lenge de er velskapte er det jeg forteller meg selv.

Har også ei jente på snart 3 år som håper hun får lillebror..var bare noe hun fikk for seg tidlig. Skulle ha lillebror, ikke lilesøster. Så blir spennende å se hvordan hun reagerer når jeg forteller at det blir lillesøster senere i dag. hehe. D går sikkert bra. :)

Skrevet

Ja jeg er veldig glad for at det ble jente. Håper på jente neste gang også. Men blir det gutt er han velkommen han også, hehe.

Tror nok at hun blir glad for en lillesøster uansett, du kan bare si at da kan de leke mere sammen med jenteleker :D Hehehe.

Skrevet

dytter, bare for at dere kanskje får se dette. Må jo være litt koseli å få vite at dere har rett. :)

Skrevet

Så artig da:)

Pass godt på lille jenta i magen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...