Gå til innhold

Termin 14. oktober?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har termin 13. oktober. Hos oss gjemte gullet sine edle deler, så vi lever fortsatt i spenning på om det er jente eller gutt. Har nettopp bestilt 3d ultralyd i juli, så da krysser jeg fingrene for at vi får se kjønn. Ellers så så alt helt normalt ut, og det er jo absolutt det viktigste!

Annonse

Kjempegøy å vite om fler med termin samme dag!

Her er formen fin. litt mer sliten enn vanlig, og litt mer kvisete (æææh), men kan jo ikke klage når jeg hører hvordan andre har det :) Har morkaka liggende foran, men kan kjenne spark nede og på sidene. det er kjempegøy!

Hvordan er formen til dere andre??

Spennende å høre i overimorgen, Larak!

Annonse

Jeg har fått noen skikkelige spark i det siste. Her om dagen kunne pappen kjenne utenpå magen. Vi har fått vogna i hus og jeg er i det hele tatt klar jeg nå altså!! ;)

tror på alle som sier at de siste månedene er lengst. åh, jeg vil bare møte nurket vårt.

men vi har lyst på en ultralyd til. bare for å få konstatert kjønn skikkelig. de sa at de kanskje trodde jente, men det var ikke godt å se. jeg vil gjerne vite. må vi bestille privat da? vi trenger ikke nødvedigvis 3d ultralyd heller - bare vi får en titt til inn. noen som har noen tips til hvordan vi kan få til det?

Vi har termin 13.oktober, og har vært på UL. Vi vil ikke vite kjønnet, og det var litt vanskelig, for det var en skikkelig vilter krabat som virkelig ville vise seg fra alle vinkler. Utrolig sterk opplevelse:)

Fastlegen min har ultralyd, og jeg vet at flere gynekologer har det også. Undersøk i nærområdet, så finner du sikkert en som ikke koster skjorten.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...