Gå til innhold

TFK ELLER OTH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FORSKJELLIGE VOGNER. BEGGE TÅLER EN DEL BELASTNING. 32 KG OTH OG 45 TFK

DEN SOM ER STØRST ER TFK. DEN HAR OGSÅ BREMSE. MASSE GLIDELÅSER!!!!!!!!!!!!!!! STOR BABYBAG. LITEN NÅR DEN FOLDES SAMMEN.

OTH ER DEILIG Å KJØRE. DYRT EKSTRAUTSTYR. LITEN BABYBAG. VALGFRI GRAD AV VINKEL PÅ RYGGEN. LENGER, DERFOR MER STABIL.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137741881-tfk-eller-oth/#findComment-137741994
Del på andre sider

Kommer an på hva du synes er viktigst det.

For min egen del så synes jeg OTH helt klart vinner på trillekomfort. Skulle kjøpe en tfk og fikk (heldigvis) låne meg en på trilletur først, og må si at jeg ble litt skuffa...Men nå har jo tfk mange andre gode kvaliteter da, så vognkjøp står litt på vent her mens jeg bestemmer meg. Men den var ikke dårlig å trille altså, bare dårligere enn oth og ew som jeg også vurderer.

Synes også tfk var kronglete å legge sammen, men liten og grei når den først var sammenlagt. (Men dette er nok en vanesak også.)

Så oth har best trillekomfort, best ryggregulering, lettest å legge sammen.

Tfk har størst sittedel, regulerbart fotbrett og håndbrems. Liggestillingen er litt lenger ned enn oth sin. Sportsbøylen følger med, mot oth sin som er dyrt ekstrautstyr.

Vil anbefale deg å se dem ordentlig før du kjøper.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137741881-tfk-eller-oth/#findComment-137742007
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare bruker erfaring med TFK og de er utelukkende positive.

Vogner er veldig smak og behag, men jeg mener selv at TFK er den 3 hjulingen med best trillecomfort og stabilitet. (har prøvetrillet ganske mange vogner etterhvert) Sønnen min på snart 2 år har hatt "bare" denne vognen, og jeg kan ikke tenke meg å bytte vogn nå som nr 2 melder sin ankomst.

Sportsvognden er stor og romslig. Har en stor gutt og han sover godt i vognen sin. Jeg har flere venner som har gått for denne vognen etter at de har hatt dårlige brukererfaringer med Quinny og bebe comfort.

Dypvognen er mulig den største på markedet blandt 3 hjulinger. 82 cm innermål. Jeg vet ikke når du har termin, men dette med innermål er viktigst hvis du får barn på sommer eller høsten - da barnet ditt vil ha vokst seg ganske stor når du skal ha stor vinterpose og evt skinn i vognen.

Det eneste negative jeg ser med TFK er at det er vanskelig å komme til kurven under vognen når sportsvognen er i liggestilling.

Jeg synes derimot IKKE at TFK er vanskelig å legge sammen. Det er gjort i en fei og tar ganske liten plass. Ikke er den for tung heller.

Lykke til i vognjungelen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137741881-tfk-eller-oth/#findComment-137744266
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...