Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aborterte 2 mai, blør bittelitt enda. Jeg har alltid fått EL på dag 9 og 10 med tester, men denne gangen har det ikke gitt utslag. Er på dag 14 i dag :(

Er vel umulig og bli gravid denne mnd da? ;(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist at du mistet...håper det likevel er bra med deg.

Du må sjekke om hcg nivået har sunket til 0 eller lavere enn 5 i hvertfall. Ellers kan dette forstyrre syklusen din. Har du vært til sjekk etter SA?

Skrevet

kjære Askepott

Først vil jeg si at jeg er lei meg for det du har opplevd. Kan ikke være enkelt - først få vite at du er gravid (kjempe lykkelig) og så miste det du har kjempet så lenge for.... Tøff opplevelse!!

Skjønner også at du vil i gang igjen så fort som mulig, men jeg tror nok kroppen din er litt i utakt etter det du har vært igjennom. Jeg har selv ingen erfaring med akkurat dette, men vet at kroppen kommer "ut av kurs" av mindre. Mitt beste råd er å ta det litt med ro til mensen kommer tilbake. Da er det litt lettere for deg å finne ut ang EL. Gjør små hyggelige ting i hverdagen - da går tiden litt fortere til du kan prøve igjen.

Lykke til

Skrevet

Går bedre med meg nå ja, har ikke flere tårer igjen...

Tok blodprøve for 1 uke siden og hcg nivået var nede på 0 igjen.

Jeg har ikke vært til utskraping da hun sa kroppen ordnet opp i dette selv siden jeg mistet så tidlig (uke 5)

Får bare hoppe i bingen annehver dag da :))

Skrevet

Tusen takk for det proppeloppen :))

Jeg har snakket med KK i Bergen, og jeg skal begynne på syranela spray i slutten av Juli :)) Håpte bare jeg skulle bli gravid på egenhånd før det ;) Men jeg har jo endometriose, så jeg må nok igjennom en ny IVF runde til...

Har egentlig andre ting som opptar meg mye nå :) Bryllupstress, hehe. Er ikke lenge igjen nå, og det er godt å ha noe annet og fokusere på:))

Klem fra

Skrevet

Vet hvor trist det er å miste - og ja, man går tom for tårer, selv om sorgen ikke helt slipper tak. Men det går bedre etterhvert. Håper alt ordner seg for deg etterhvert. Kroppen trenger litt tid på å komme seg. Jeg var super uheldig å måtte til utskrapning 2(!) ganger pga av rester etter en MA (Blight ovum). Bra du slapp det, og at kroppen ordnet opp.

Lykke til videre!

Skrevet

Veldig leir å høre om at du mistet, ike noe kjekkt:(

men, det jeg ville si er at har man hatt EL tidligere så får man det etterpå (finnes sikkert noen få unntak). men kroppen din er fortsatt litt ute å kjører. ta tiden til hjelp, EL komemr nok:)

Skrevet

Så spennende å høre at du starter allerede i juli Askepott! jeg holder en knapp på deg for ditt andre forsøk:)) Du gleder deg vel masse til den store dagen også tenker jeg:)) Det er lurt å skifte litt fokus, kanskje du plutselig får hjelp av naturen , hvem vet ??

Jeg skal selv på Ul den 20.mai og er i strålende ( skremmende) bra form, håper det er liv laga.......krysser fingre.

Vi snakkes:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...