Scorpiogi Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Har ikke peiling på hva gutten i magen skal hete, men her er noen navn. Storebror heter Edvard Johan.... Ulvar Andre Vetle Andre Leo August Vemund Brage Vebjørn Jonathan ja... det er de jeg kommer på...
Synnøve_Solbakken Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Andre er det verste navnet, og det skrives André. Passer bak alle navn, men ødelegger også alle navn. Vet ikke om du ønsker at navnet skal passe til brorens navn (som er kjempefint!). Vebjørn og Vemund er flotte navn. Ulvar og Leo passet elendig til brorens navn. Jonathan passer heller ikke så bra og rimer på Johan. Brage er litt bob bob. Vetle August Ludvig (August) Håkon Christian Albert August
Scorpiogi Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. mai 2008 Ja, takk for raskt svar! og takk for ros av storebrorens navn enig i andre egentlig, det er bare for å prøve ut et mellomnavn... Vetle August likte jeg ) Vebjørn og Vemund er og på testern... liker de egentlig bedre og bedre... Er forsåvidt enig i at Leo ikke passer til småen nå.. Ulvar klarer jeg ikke helt å gi slipp på..... Bare så synd mannen ikke hæææler synet på Vetle i det store å det hele... Men han liker August alene, og det gjør ikke jeg. Ny liste, redigert versjon(takk til Kajsa) Vetle August Brage Vebjørn Ulvar Vemund Jonathan( etter han storebroren i brødrene løvehjerte)
Vipsenmamma Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 De fineste navnene er Vebjørn og Vemund. Han trenger vel ikke to fornavn selv om broren har det?
Scorpiogi Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2008 nei, han må ikke. Men høver det sånn, og vi finner et mellomnavn vert å ta med, kan det godt hende.... Takk for svar.. Vemund og Vebjørn er heller imme mye brukt i landet fant jeg ut.... stort pluss!
slurp Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Enig med Kajsa når det gjelder navnet Andrè. Både passer sammen alle navn, og ødelegger alle navn... Jeg synes Vetle er det fineste navnet på listen din, og hvis du vil ha mellomnavn, så passer August bra!
prebs Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Edvard Johan er kjempefint. Til broren ville jeg tatt Vemund, Vetle eller Vebjørn - eventuelt med August til mellomnavn. Ville også unngått Andrè...
mamma til Isak Skrevet 15. mai 2008 #9 Skrevet 15. mai 2008 Vetle August var absolutt det peneste navnet her!
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #10 Skrevet 15. mai 2008 Fantastisk flott navn storebroren har. Edvard Johan er aldeles nydelig og kjempeflott! Synes Vetle August er nesten like vakkert, men tror jeg ville valgt Oscar, Henrik eller Magnus til Edvard.. Passer best (synes jeg). Og styr unna Andrè, det er så oppbrukt som mellomnavn. Edvard Johan og Oscar August:-) Edvard Johan og Georg August:-)
Vannmann35 Skrevet 15. mai 2008 #11 Skrevet 15. mai 2008 Edvard Johan var kjempeflott :-) Likte bare August og Jonathan av navnene dine, de andre passer ikke i stilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå