slurp Skrevet 15. mai 2008 #1 Skrevet 15. mai 2008 Jeg og mannen min har blitt ganske enige om dette navnet nå, men ønsker å kanskje ha et mellomnavn også. Har dere noen forslag om navn som passer etter Amanda? Tenker litt på Amanda Louise eller Amanda Marie
Vipsenmamma Skrevet 15. mai 2008 #2 Skrevet 15. mai 2008 Amanda Marie blir ikke fint - for mye ma-ma. Amanda Louise er greit.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Amanda Louise/ Lovise er fint:) Eller: Amanda Oline Amanda Karoline Amanda Sofie Eller: Liv Amanda Marie Amanda Anna Amanda
slurp Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2008 Takk for forslag. Amanda Sofie var fint synes jeg. Noen som har fler forslag til mellomnavn til Amanda?
Vannmann35 Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Amanda Cecilie Amanda Christine Amanda Elise Amanda Emine Amanda Betine Amanda Josefine Amanda Nikoline Amanda Serine Amanda Linette Amanda Emelie Amanda Emilie Synes det er så mye som passer med Amanda :-)
Athina' Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Datteren min på 13 år heter Amanda Marie, er kjempefint det :-)
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Jeg synes Amanda Marie er utrolig flott, nydelig klang. Ellers stemmer jeg på Amanda Emilie eller Amanda Olivia - begge nydelige navn. Tror jeg ville valgt Amanda Emilie.
Thala Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Louise og Marie passer så å si til alle navn. Men personlig synes jeg det blir litt tungt med et navn i tilleg til Amanda. Amanda er et fint navn, og jeg er redd det forsvinner litt hvis du henger på et ekstra.
Gjest Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Amanda er finest alene, men det er flere navn som passer bak. Både Amanda Marie og Amanda Louise er fine kombinasjoner. Amanda Sofie er min favoritt. Amanda Leana Amanda Natalie Amanda Daniella Amanda Emilie Amanda Sienna Amanda Matea Amanda Otilie
*Dubsgirl* Skrevet 18. mai 2008 #11 Skrevet 18. mai 2008 Amanda Louise var flott!! Hva med Amanda Eline? Amanda Elise? Amanda Celine? Amanda Christine? Amanda Sofie?
slurp Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #13 Skrevet 19. mai 2008 Takk for mange gode forslag og innspill. Ville bare nevne at vi ikke kommer til å bruke begge navnene i hverdagen. Det er litt tradisjon å ha 2 navn i begge familiene våre, men ingen som bruker mer enn ett navn, så vi kommer bare til å bruke Amanda i hverdagen. Mine favoritter av forslagene som er kommet så langt er; Amanda Sofie Amanda Eline Amanda Celine Amanda Olivia Kom gjerne med fler forslag.
megc Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 Jeg synes Amanda er et fint navn, så jeg synes ikke at dere trenger et mellomnavn. Det er tre stavelser så det kan bli litt langt og tungt. Amanda Lovise liker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå