Gå til innhold

Hva serverer dere til middag 17.mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal bort på frokost og ha gjester på ettermiddagen.....

Fortsetter under...

Skrevet

Svigers, mamma og pappa kommer hit.. Grillings hvis det er bra vær, hvis ikke gjør vi det enkelt og bestiller pizza =)

Skrevet

her blir det pølse med brød og brus til frokost hehe

ja bare drep meg de som vil..men dette fikk jeg hele barndommen min og akter å føre dette videre:D

til middag blir det grillings:) kyllingspyd med mangosaus, grillribber, pølser, sommerkotteletter, hjemmelaget potetsalat, sommersalat og potetbåter

Skrevet

Siden jeg traff gubben for 9år siden har vi spist hos svigers på 17.mai og da lager svigemor en spaghetti/skinke/egg/majones/agurk salat. Denne er veldig god og vi har rundstykker til. Her går barnetoget i 12-tiden også er det aktiviteter på skolen til rundt to tiden og der spiser vi jo pølser og is, så da spises salaten som en kald middag.

Mine foreldre er ute å spiser hvert år og da går det mest i biff.(bord Må bestilles i god tid her iallefall)

Skrevet

Vi skal ha småmat, loff og lefsekling. Ingen festdag uten.

Skrevet

Vi skal ha pølsefest. pølse i lompe og brød med masse godt tilbehør!

Annonse

Skrevet

åååååååååååååååååå herlig å være unge 17.mai.....

Pølsefest til frokost, så koselig!!!!

Skrevet

Til frokost blir det vel hjemmebakt brød med godt pålegg som eggsalat, skinke, spekepølse, røkelaks osv.. Etter barnetoget blir det kaffe og kaker i idrettshallen. Etter det skal vi på hotellet og spise koldtbord. En koselig tradisjon! Og det er masse barnevennlig mat der, som pølser, pasta med kjøttboller, kjøttkaker osv... :)

Skrevet

Ekte Innherredssodd. :D

Gleder meg!

Skrevet

det syns jeg også:D å det er faktisk veeeldig godt med pølser til frokost:p

Skrevet

Till middag blir det grillmat, om været er bra. Viss ikke blir det spekemat og rømmegrøt. Tradisjon her 17 mai. Men vi har også snakket om å samle en gjeng og spise på hotell. Får se. Pølse skal vi iallefall spise iløpet av dagen. Sikkert pølse med brød og is til lunch. Gleder meg til 17 mai!=)

Skrevet

Har nå lyst på en chili con carne, men det innebærer matlaging på fredag og det er jeg ikke helt motivert for...

Vi skal se på barnetoget og drikke 17-mai kaffe på kafe etterpå, is til unga selvfølgelig.

Skrevet

Tenkte å lage lammelår jeg. Og rekecoctail til forrett, det har Guttongen bestillt. Og flytende sjokoladekake til desert.

Frokosten blir vel eggesalat og rundstykker og litt slikt snadder, også blir vel Guttongen å bøtte innpå med is og pølser resten av dagen. :-)

Annonse

Skrevet

Rømmegrøt og spekemat til de voksne, og pølser til ungene...

Skrevet

Alltid frokost hos mamma og pappa. (Koldtbord)Alltid champagne til frokost 17.mai,men blir vel alkholfritt på oss 2 i år.

Pølse og is til lunch

I år blir det bursdag feiring 17.mai og 18.mai for tuppa,så blir pølse fest 17. med masse tilbehør og pastasalat. Kaker og is.

Skrevet

Vi skal ha kaker og kaffe midt på dagen og grilling på kvelden.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...