Gå til innhold

Lilly01 !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvordan går det ?

Ser ut som det bare er oss to som skal ha uttak til uken, foreløpig ihvertfall.

Resten er på fryseforsøk.

Leste i en tråd her at du skrev du hadde mistet litt gnisten. Har du fått dårlige nyheter på Ul, eller er du bare litt oppgitt av hele greia ?

Vi er på tredje forsøk begge to ser jeg, og på samme sted og skal visst ha ul i morgen også, så vi er visst ganske samkjørte.

Ønsker deg ihvertfall lykke til i morgen, håper ting ser bra ut og at du får tilbake gnisten.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops, såg dette først nu etter att jag leste 21-tråden.

Allt ser bra ut, så inget att klage på der, men det ser ju så veldigt bra ut varje gång. eggen er perfekte som oftest men det sker ju inget. De mener det beror på min alder, men det tror ikke jag på. Jag tror det beror på svømmerne til mannen min. Funderer på og ringe han Purvis etter dette førsøket.

Vi skaffade hund nu, så liten tro har jag på dette numera. Jag gør det vel mest før att då har jag iallefall førsøkt. Uff dette læt veldigt deprimerande, det er ikke så farligt som det låter.

Ja vi har visst gått igenom samme like mange førsøk. Håller tummarna før att du før mange fine egg och framfør allt 1 guldegg. Det borde va vår tur nu.

Skrevet

Hei Lilly01, vil bare ønske deg lykke til med nytt forsøk :):)

Jeg husker fortsatt vi lå ved siden av hverandre på uttak for ca et år siden.

Du holder fortsatt til på Aleris, ikke sant?

Jeg ble lei den kommentarern fra dem "det er nok alderen", og syntes de var uproffe som sa dette. Man vet jo at prosentsjansen er mellom 5-8.....Jeg har vært gjennom mitt 10 påbegynte (flere avbrutte) nå i DK med ass.hatching (som visstnok skal hjelpe med festingen), men foreløpig intet resultat. Men de gir meg håp og tro (eller kanskje for å tjene penger, hehe). Så man får jo håpe litt selv også.

Lykke til, ikke gi opp

klem

Skrevet

Takk snælla apriljente

Jag tror kanske jag gav upp idag., men det kan ju førendres etter vert.

Vi har ju fått til befruktning 2 ggr innan på det lilla de har hittat, og det har ju vart veldigt fine embryor. Men de mener att alla desse hormoner på mig med så liten chans før befruktning, i tillegg til min alder ikke er så bra.

Ær helt uppgitt nu. Kommer nog att gå in og lese din siste rad emellanåt før den var veldigt fin.

TAKK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...