Gå til innhold

Hvor mange går fremdeles å venter?

Anbefalte innlegg

Hei hei. Har termin 25 mai, og nå begynner jeg å vente litt... trodde ikke jeg skulle bli helt klar, men da slimproppen gikk for en uke siden, gikk det opp for meg at ting kan skje snart......???? Gleder meg så masse til å se den lille:O) Utrolig spennede tid!

Fortsetter under...

to dager til menstermin 17. mai (ul-termin 18. mai, men det er skuddår i år og tabellene/terminhjulene har ikke tatt hensyn til en ekstra dag.)

I familien min kommer visst folk stort sett "som bestilt", så det er stor sansynlighet for at småtten får bursdag på selveste nasjonaldagen. :D

Har hatt et par rier i dag og skikkelig løs mage.

JA her venter vi også, har termin 17 Mai men hadde virkelig håpt på at Nurket skulle komme ut før det. Men med mitt hell kommer han nok på selveste 17 Mai. Har en datter fra før og hun kom 8 Dager etter termin så må vel bare forberede meg på venting!!!!

Venter og venter. Har termin 19.mai. Var på sykehuset med modningsrier, som stoppet helt opp! Det var litt nedtur. Men alle der sa at man ikke skulle se på det som bomtur, men at kroppen trengte de dagene med hvile. Vel, det var litt nedtur må jeg innrømme. Så når det neste gang setter i gang, håper jeg riene vedvarer til babyen vår er hos oss. Venter i spenning. Og så ble det 17.mai på meg likevel, da ;)

Annonse

Har UL termin 31.mai, så det er jo et par uker igjen enda...

Dagen i dag har vært rar med løs mage, vondt i magen, murringer, ryggvondt og ekstrem trøtthet så det er nesten så jeg føler at det er noe på gang... Men det er vel bare falsk alarm så jeg får vel smøre meg med tålmodighet noen uker til! Kan jo enda gå 4 uker.....

Venter.. Ja veldig.. Har vært mo modningsakkupunktur 3 ganger.. tror ikke det er noe som biter på meg. Måtte settes igang 14 dager over tia sist, så det blir vel juni før noe skjer... Termin er 24. mai.. Da blir også første 3 år.. Kan jo håpe på en annen dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...