Gå til innhold

smerter etter vannscanning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var å scannet meg i går, og påviste tette eggledere, men i dag har jeg så mensen lignende smerter på hver side(sikkert i eggelderne) og det blør litt fortsatt.

noen som vet om dette er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg tror dette er ganske vanlig. Det skal være spesielt vondt hvis man er tett, for da vesken ble ført inn, ble den bare liggende og presse, og kom ingen vei. Blod og farget utflod er også helt vanlig!

Men hvis ikke smertene avtar i morgen, ville jeg vært obs på at en infeksjon kan ha oppstått!

Håper det går greit med deg!

Skrevet

huff det har faktisk blitt værre i dag, jeg blør mer enn i går og har mere "mensensmerter" så jeg ringte sykehsuet, hvor jeg fikk beskjed om at de skulle forsøke å få legen til å ringe meg i løpet av dagen....forsøke? .......... blir litt redd for at de har laget "mer skade " oppi der....

vil ikke ha noe infeksjon nå ....får bare avvente å se om han ringer, hvis ikke får jeg ta en tur på legevakten kanskje...dumt å bli værre til i morgen (17 mai :-)

Skrevet

Hvordan går det med deg, Lillebie?

Håper virkelig smertene har gitt seg!

Skrevet

Hei IVF-mammaer :-)

huff jeg tilbragte deler av 17 mai feiringen på ahus! jeg ringte legen som undersøke på på fredag, og han sa det ikke var normalt med blødninger så lenge etterpå, hvertfall ikke smertete jeg hadde. Så på morgenen lørdag reiste vi på gyn avdelinga hvor jeg måtte ta blodprøver , bakterieprøver og innvendig UL, hvor han kunne se jeg fortsatt blødde og at det var samlet seg væske der inne, og at det var tegn på infeksjon eller EL. Men i og med at el ikke er før neste uke, og at smertene og blødningen begynte under vannscanningen (dette hadde og legen skrevet i journalen, at jeg begynte å blø da han scannet meg)

var han ganske sikker på at dette var en infeksjon.

så nå går jeg på doxyling og flagyl og smaker bare en ekkel metallsmak hele tiden! var visst en vanlig bivirkning!skal gå på det en uke, så får vi satse på at alt er bra etter det:-)

Skrevet

Huff, lillebie..

Dette var kjedelig og høre! Men var jo redd for det, da ikke smertene hadde gitt seg. Kjedelig at du skulle få dette på toppen av alt!! Håper virkelig medisinene ordner opp, og at ingenting kommer i veien for første IVF-forsøk :)

Ønsker deg god bedring og krysser fingrene for deg!

Skrevet

takk for det :-)

men har enda en bekymring da....flystreiken! ser den kan utvide seg å ramme Gardermoen! vi reiser på Lørdag til samtalen på Nordica, ville være så vår flax om vi ikke kom oss avgårde! men men vi har alltids bilen da:-)

Skrevet

Huff, ja, det er jo enda en ting. Men hvis dere bor i Oslo-området er det jo ikke for galt å kjøre! Må nesten bare være forberedt på begge deler!

Krysser fingrene for at det kun blir en kort flytur på dere. Tviler på at streiken kommer til å gå så langt som til Gardermoen.. For mye penger å tape på det!

Skrevet

man vet aldri, er alltid streik på våren, men satser på at vi får fly som normalt:-) til Nordica skal vi uansett:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...