Gå til innhold

Føler at han sitter fast og at hodet er på vei ut gjennom magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan tydelig kjenne lillemanns hode opp mot mitt venstre ribben, noen ganger lenger neg mot midten av magen. Akkurat som han har lyst til å presse hodet ut gjennom magen. Sparkene kjenner jeg mest nedover og på høyre side . Kan kjenne at han snur seg til tverrleie innimellom, men ender med at han legger/setter seg tilbake med hodet oppover.

Noen som har den samme følelsen av at hodet presser utover og at det nesten alltid er på samme sted?

Jeg er nå i uke 35(førstegangsfødende) og min gutt har sittet der inne så lenge jeg kan huske. Har derfor ikke stor tro på at han skal snu seg med det første, men til uken blir det UL og evt. forsøk med manuell vending etter dette.

Min livmor er ofte veldig stram, blir som en hard ball flere ganger om dagen. Har hatt det sånn lenge og lurer på om det er dette som kan sies å være en stram livmor? Er det kanskje derfor det er vanskelig for han å snu seg der inne? Uff, begynner å tenke på at han har det for trangt og at han kan ha dårlige vekstforhold der inne.

Noen der ute som har opplevd lignende følelse?

Takk for alle svar, jeg kjenner jeg stresser meg opp over å ikke være "normal" og at min "drømmefødsel" ikke skal kunne bli noe av (hvis han ligger i tverrleie for eksempel)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...