Bolla og lille rosin Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Vet ikke om du har sett på meg tidligere, da jeg tror det er flere anonyme her... Men saken er den at jeg har prøvd å bli gravid over lengre tid (halvannet år), og er fortsatt ikke gravid... Ble spådd gravid av "nesten alle" her inne i mars, men det slo ikke til, og jeg tror jeg kun hadde en kjemisk graviditet den måneden.. Det jeg lurer på er om du kan se noe jeg kan gjøre for å få spiren til å feste seg??? Et el annet alternativt?? Har lite lyst til å gå til legen og få masse tilsatte hormoner, ser du... Og; ser du meg gravid i nærmeste fremtid?? Ganske frustrerende når jeg blir spådd gravid av så mange og det ikke slår til, samt at tiden går...:/ samtidig gir det jo store håp å bli spådd, så... )) Jeg er født 150183, sambo 220776:) Som sagt, håper du kan ta deg tid til å se på meg.... På forhånd takk!! Hilsen ei som drømmer og
Bolla og lille rosin Skrevet 16. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2008 Opp med seg;) Har forresten kjøpt progesterontilskudd på helsekost i dag. Kan du se om dette kan hjelpe meg/om det e noe vits i??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå