kaje Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Ja da er mine forsøk med egne egg over.... det blir ED så fort som mulig. Må si at jeg er kjempe skuffet over at jeg ikke har fått det til med egene egg, men har vel egentlig mistet litt motet for flere mnd. siden....etter å ha forsøkt aktivt i snart 1 1/2 år nå :-(( Skal ringe IVI imorgen, og så er prosessen igang.
Chaiemae Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Så synd at det ikke gikk på det siste ins. forsøket ditt. Har stor tro på at du skal bli gravid ved hjelp av ED og jeg skal heie på deg hele veien. Hvor lang tid tar det før du kan få ED?
StorkeMammaen Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Så trist kaje!! Ønsker deg bare lykke til på neste forsøk. Klemmer
ElleL Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Dette var en trist nyhet, men ønsker deg all mulig hell fremover. Lykke, lykke til med ED forsøk.
liesje Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Nei det var trist å høre, hadde virkeig håpet for deg denne gang. Men det er bra at du satser videre og masse lykke til med ED og hold oss oppdatert
Gjest Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Trist og høre, Kaje:( Håper du kommer i gang med ED ganske snart. Lykke til!!
Oh'rly Skrevet 15. mai 2008 #7 Skrevet 15. mai 2008 Det var leit å høre, men godt du har planene klare for neste trinn i prosessen. Lykke til i Spania, skal krysse fingrene for deg =)
Storkfrøken69 Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Ååååååååå, det var da utrolig irriterende!!!!!!! At dette skal være så pokkers vanskelig. Selv har jeg vært og kjøpt ny pakke med OB i dag og er klar for nytt besøk av den indre fienden. Magen murrer og murrer, ikk ehar det skjedd noe med brystene heller så løpet er nok kjørt - igjen! Neste gang blir det ren inseminasjon uten nogo attåt. Det blir utrolig spennende å følge med på Spaniaopplegget ditt. Jeg krysser alt for at det skal bli en stoooor opptur! God klem fra meg til deg!
Single71 Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Det var trist, Kaje. Men det er bra du står på videre og ikke gir deg. Ønsker deg lykke, lykke til med eggdonasjonen.
@Desea Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Au da Kaje, dette var ikke hyggelig lesing, vi håpet jo alle du skulle få det til å klaffe denne gangen. Det er trist å måtte ta det steget å "gi opp" egne egg. Håper du har fått glede av spaniaturen likevel og ønsker det lykke til videre i prosessen med ED. Det er bare to uker til jeg selv reiser ned til første forsamtale så vi får holde kontakten En stor virtuell blomterbukett til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå