Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Noen erfaringer? Leter etter den ultimate firhjulingen med svingbare forhjul:) Alle svar mottas med takk!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har den og er veldig fornøyd!! Syns den er god å trille, solid vogn, og den er lett nok å ha som sportsvogn nå når min er blitt nesten 2 år:) Eneste som er med vogn med svingbare forhjul (har 3-hjuling også, og samme der), er at hvis fortauet heller nedover mot gata må jeg tviholde på vogna ellers drar den veldig nedover. Men det går stort sett greit:) Kommer frem overalt med den:)
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #3 Skrevet 15. mai 2008 Så bra, takk for svar! Hvordan er den på litt ulendt føre/snø? Ser fordelen med buggisen, at den kan snus slik at de store hjulene kommer frem, men liker ikke prisen! Pluss at jeg faktisk synes designet er bedre på noen av de andre vognene med liknende design, til en billigere penge:)
engletrollet Skrevet 15. mai 2008 #4 Skrevet 15. mai 2008 Jeg har hatt Fun, og likte den ikke. Syntes den var veldig stiv, og luftkanalhjulene var harde. Sittedelen føltes liten. Men pluss for stor handlekorg, god kalesje, vendbart sete og full liggestilling. Hjulene er uten spor, så ser for meg at den kan bli vanskelig å trille i snø. Mistral S kan trilles med de stor hjulene fremme, og det kan også emmaljunga cerox 360 også. Emmaljunga sine hjul er mye likere lufthjul i trillecomfort.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 jeg er storfornøyd og jeg har prøvd over 10 vogner til nå! det er denne jeg liker best og vil beholde tiden ut. sittedelen virker liten for vognen er så liten, men vi har fortsatt god plass til ett år gammel baby MED voksipose. god handlekurv. vognen er faktisk ikke breiere enn en gåstol, så du kommer til overalt! bytter aldri til noe annet enn 2 svingbare hjul fremme ihvertfall. syns 3 hjul blir for ustdig og 4 faste blir for tungt. god trillekomfort. jeg bruker den til trilleturer også. mulig det blir litt vanskelig i snø ja.... men det er jo det uansett hvilken vogn. eneste som var lett på snø er simo classic for den har tynne store hjul. vognen er også veldig lun og det er bra om vinteren!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå