Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Trollmor-sangen feks:) So ro lille barn (eller noe sånt)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Jeg synger ALT... Vi har ei tulle med øyner blå Alle killebukkene Alle fugler Blomster små Teletubbies ... o.s.v...
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Synger tre sanger: so ro lille mann vem kan segla trollmor og innimellom hender det jeg prøver på Byssan lull men jeg husker aldri hva de tre forskjellige gjør for noe - hihihi
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Ri på islandshest.. Vi har ei tulle..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 jeg er sååå gla jeg slipper å synge!! traller i vei dagn lang altså på bæ bæ lille lam og sånt men han trenger ikke nattasang heldigvis;)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2008 #7 Skrevet 14. mai 2008 So ro lillemann trollmor tre små tamburer ole brumm sang (sunget mens vi leker med ole brumm bamse ) You'll never walk alone (sunget av pappaen mens han leker med liverpoolbamse) og alle disse, pluss andre med egne tulletekster som vi dikter selv
Lillegull2008&2010 Skrevet 14. mai 2008 #8 Skrevet 14. mai 2008 Jeg synger 3 sanger etter hverandre som kun er nattasanger.. -So ro lillemann -Natta sangen i Amalies jul, snart er det mørkt..... -og vi har ei tulle (også har jeg en gutt ) hehe.. jeg begynte å synge den uten å tenke meg om, og nå viser han så tydelig at han liker den, så jeg har bare fortsatt. Samboer sier jeg må si tulling istedet for tulle.. hehe.. Men er jo fint om du gjør ro ro til fiskeskjær til en rutine ved legging det er jo bare bra, selv om man kan bli litt lei av de samme sangene
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. mai 2008 #9 Skrevet 14. mai 2008 carma83 med prins: *kniiiiiiiiiiiiis* måtte le når samboern din foreslo tulling. hihihihihihihi (stakkar lille gutten da... )
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #10 Skrevet 14. mai 2008 Om stemmen er god: Summertime Fields of gold Jeg er så sykt dårlig på tekster, så det blir: "Når trollmor har lagt sine hm-hm troll, og bundet dem fast i haaaalen.. Så hm-hm-hm-hm-hm mh- hm-hm-hm-hm.. de vakreste ord hun kjeeeenner.. oiajajaj boff" osv.. Eller spiderpig låta:)
scoobidoo Skrevet 14. mai 2008 #11 Skrevet 14. mai 2008 Lykkeliten Den fyrste song Lille måltrost Og så improviserer jeg, lager sanger om hva vi har gjort i dag. :-)
These Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 -ingen er så nydelig som du (Tor Endresen) -lykkeliten -den fyrste song -kveldssang for blakken her er noen sider med sanger: http://home.online.no/~anouar/liv/sang/barnesanger.htm#Kveldssang http://home.online.no/~groennsl/barnesanger.htm http://www.stustad.com/barnesanger/index.htm
Mikkemafian Skrevet 15. mai 2008 #13 Skrevet 15. mai 2008 Her er det bare Jeg folder mine hender små. Den sang mamma for meg da jeg var liten....
Brenda med 2 ute Skrevet 15. mai 2008 #14 Skrevet 15. mai 2008 Gærne jinter med Alf Prøysen eller Jordbær sangen som jeg kaller den. 'Ikke en typisk leggen samng kansje, emn jeg nynnet mye på den når jeg var gravid og hun sovner på en gang jeg synger den nå....den er så fin! Oppå lauvåsen veks det jorbær, fine jorbær, raue jordbær. Hele væla er bære jorbær finn et stå og træ dom på... Ett er for gammalt, den ska få stå. Ett er for grønt, den går vi ifrå. men æille andre ska vi ta med hematt og leve lykkelig med sukker på. Oppå lauvåsen veks det gutter, fine gutter, lange gutter. Hele væla er bære gutter finn et strå og træ dom på. En er for gammal, hæi ska få stå. En er for ung, hæin går vi ifrå. men æille andre ska vi ta med hematt og leve lykkelig med sukker på. Oppå Lauvåsen veks det minner, gode minner, gærne minner. Hele væla er bære minner, finn et stå og træ dom på. Ett er for gammalt, det ska få stå. Ett er for nytt, det går vi ifrå. men æille andre ska vi ta med hematt og leve lykkelig med sukker på.
Han79 Skrevet 15. mai 2008 #15 Skrevet 15. mai 2008 Lillebrors vise og Jeg er en gammal teddybjørn/teddybjørnens vise.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #16 Skrevet 15. mai 2008 sabeltann trollmorsvise kjære gud jeg har det godt jeg folder mine hender små
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2008 #17 Skrevet 15. mai 2008 Synger det meste egentlig, men f.eks: byssan lull sov du vesle spire ung blåmann trollmor den fyrste song so ro lille mann hvem kan segla vårsøg lykkeliten kveldssang for blakken sov dukkelise
Smiiil :o) Skrevet 15. mai 2008 #19 Skrevet 15. mai 2008 Kjære Gud jeg har det godt Takk for alt som jeg har fått Du er god du holder av meg Kjære Gud gå aldri fra meg Pass på liten og på stor Gud bevarer far og mor Og alle barn på jord. Denne har fulgt meg hele livet og den synger jeg nå til barnet mitt
Mamsen og lillegutt Skrevet 15. mai 2008 #20 Skrevet 15. mai 2008 er det ingen som synger lille pusekatt? Lille pusekatt,hvor har du vært? -Jeg har vært hos mamman min lille pusekatt hva gjorde du der? -Jeg stjal melk av mamman min Lille pusekatt hva fikk du da? -Jeg fikk ris på halen min Lille pusekatt hva sa du da? -Mjau mjau halen min Mini blir helt rolig når jeg synger den. men slipper å synge den når han skal legge seg(gjorde det når han var mindre) Nå synger jeg den når han blir lei seg,eller har slått seg...
Dozer Skrevet 15. mai 2008 #21 Skrevet 15. mai 2008 Den fyrste song og Trollmor! I tillegg så liker snuppa Nocturne, men der holder ikke stemmen min så den må synges av Mimmi når hun sover over der
Mammaaaaaa Skrevet 15. mai 2008 #22 Skrevet 15. mai 2008 Byssan lull Når trollmor har lagt sine... Vi har en tulle (har berre gutter eg og;)) Den fyste song Roro til fiskeskjær Må improvisere ein del for har ikkje peiling på tekstene.
Wicked witch Skrevet 15. mai 2008 #23 Skrevet 15. mai 2008 Vi synger mye hele dagen, men har ikke begynt å synge nattasang på sengekanten enda. Sovner sånn halvveis pved puppen enda. Kan mange fine nattasanger da. Sulla meg litt du mamma mi, So ro godt barn, Sov i ro, So ro lillemann, Den fyrste song og Lykkeliten. For å nevne noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå