Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange egg har dere satt inn ved hvert forsøk? Ett eller to? Og dere som har satt inn to og blitt gravide - ble det en eller to babyer? Lurer litt på om jeg skal satse på 2 egg denne gangen.....

Har 1+2 egg, om de tåler opptiningen da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg har faktisk tvillinger fra før så jeg vet hva jeg går til...:-)

Skrevet

Har tidligere hatt ett fryseforsøk og er i dag på rugedag 13 med fryseforsøk nr. 2 - begge gangene har jeg fått tilbakeført 2 egg. Vi hadde i alt 4 egg på frys - alle overlevde tining :)

Ble gravid med fryseforsøket første gang, men mistet i uke 8. Nå er jeg utrolig spent på hva hjemmetesten viser i morgen på rugedag 14!

Lykke til med forsøket ditt :)

Skrevet

Jeg har nå hatt mitt første fryseforsøk og er blitt gravid. Så nå krysser jeg fingrene for at alt skal gå bra denne gangen! Har satt tilbake to egg, men vet ikke ennå om det er en eller to der inne! Det sies noe sånt som at blir man gravid og har satt tilbake to egg så er det ca 25 % sjans for tvillinger. Jeg har målt hcg og har på dpo 29 25000, fikk vite at det var litt høyt for en og litt lavt for to. Ikke vet jeg, så jeg får bare vente å se!

Skrevet

Hei,

Jeg satte inn to egg etter fryseforsøk (det ene var gått delvis til grunne i tiningsprosessen, var 4 delt men 2 celler var ødelagte, det andre tinte fint og var fortsatt 4 delt). Var på 7ukes UL i går og der lå det til min store lettelse et lite knøtt som hjertet slo på!

Masse lykke til på forsøket ditt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...