Månestråle75 Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 For noen uker tilbake fikk jeg tips om en fastlege (Mikkel Mundal) ved Adamstuen Legesenter her inne. Han hadde ledig kapasitet, og jeg bestillte time hos han. I dag hadde jeg mitt første besøk hos han. Jeg var veldig spent på den responsen jeg ville få. Men heldigvis, alle mine bekymringer var til ingen nytte. Han var utrolig hyggelig, og respekterte min avgjørelse mht. til å få barn på egenhånd, og hadde ingen betenkligheter med å hjelpe meg i den prossessen. Jeg fikk tatt masse blodprøver, og fikk henvisning til gynekolog. I morgen skal jeg bestille time til gynekolog. Tenkte jeg skulle prøve å få time hos Heidi Høgdal hos Dr. Blakstad. Utrolig å endelig være igang :-)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Ønsker deg lykke til videre i prosessen. Mye spenning og venting fremover
Månestråle75 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 PS Håper jeg er like heldig som deg, og får full klaff på første forsøk :-)
ElleL Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Gratulerer med første skritt overstått. Jeg går også hos Mikkel Mundal og han er bare super. Lykke til videre.
Storkmor? Skrevet 17. mai 2008 #8 Skrevet 17. mai 2008 Så moro å høre at du er i gang! Litt komisk, men jeg har fastlege Ruth Elin Dahlen som er den andre legen på Adamstuen legesenter, og jeg har min første time om at jeg planlegger donorbarn nå på onsdag Jeg gleder meg! Jeg er ganske sikker på at hun også er positiv. Blir moro å følge deg i fortsettelsen, siden vi ligger ganske likt
Månestråle75 Skrevet 17. mai 2008 Forfatter #9 Skrevet 17. mai 2008 Etter hva Mundal sa til meg så har hum 5-6 pasienter som har vært igjennom den prossessen vi er i nå ) Du er altså i trygge hender. Regner med du får like god mottagelse som det jeg fikk. Lykke til )
ElleL Skrevet 17. mai 2008 #10 Skrevet 17. mai 2008 Ruth Elin Dalen er kjempepositiv. Hun har flere venninner som har vært i Danmark og det var hun som ga meg henvisning til Blakstad da Mundal var opptatt en dag. Hun syns det var "såååå morsomt og bra" at jeg hadde bestemt meg for å få barn alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå