Gå til innhold

Ul. i dag!

Annkimor

Anbefalte innlegg

Endelig fått se snuppene mine igjen!

Er nå i uke 23 +2. Tv 1 veier 640g og tv 2 650g. Er 5 prosent over snittet for enlinger!

Ellers er det to morkaker og tydelig skillevegg, så er visst ikke risikosvangerskap lenger.

Tv 1 ligger langt ned i hodeleie, men tv 2 i et slags tverrleie (hva nå enn det er ;-) )

Får håpe tv 1 oppfører seg pent og ikke snur seg da :-)

Fikk forsåvidt tilbud om måling av livmorhals, hvis jeg var veldig bekymret, men hun sa det kunne provosere avflating og rote rundt der inne. (men betyr ikke det at en ikke bør ha sex heller?) Hadde med ei venninne også, så jeg droppet det. Er ikke så glad i gu... Men skal ha samme lege neste gang, så da kan jeg sikkert ombestemme meg!

Veldig fornøyd med både jordmor og lege!

Fortsetter under...

Så godt å høre at alt var godt! ...to morkaker og tydelig skillevegg gjør jo at man puster litt lettere ut.

Når det gjelder den målinga av livmorhals - ikke for å skryte.. men tror mannen min må gjøre mer "skade" enn den tynne pinnen de måler livmorhalsen med *hehe* Så den tar jeg ikke... men men..

Du var savna på sist lunsj - håper du får anledning til å være med neste gang!

Tenkte det samme, og spurte legen om jeg ikke burde ha sex heller. Men da scarte hun at sex var greit ved ukomplisert svangerskap!

Tenkte som deg, at hvis de hadde beveget ul. sonden like mye som "andre ting" beveges der inne hadde jeg reagert litt. (ler....)

men men...

Håper og satser på å komme på neste lunch! Og at det er lett å finne frem for bondejenter ;-)

Ble litt skremt av trikk og legevakt og greier (ikke derfor jeg ikke kom altså....)

Så flott at jentene har det bra! Det virker som de ligger på samme måte som mine gutter, hvilket i henhold til min lege er det beste utgangspunktet for en normal fødsel.

Ja din leges argumenter for å ikke måle livmorhalsen er helt latterlige! Ikke en sjanse i havet at den skal kunne provosere frem noe som helst, hvis den da ikke brukes veldig "flittig" og av en utrolig sexy lege ;-)

Stå på og få den målt! Det er veldig greit å ha litt kontroll på den slik at man vet om tvillingene begynner å presse seg ut eller om man skal begynne å ta det veldig rolig for å minske risikoen for prematurer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...