Gå til innhold

"Min side" virker ikke!

Turid Laila

Anbefalte innlegg

Dessuten er nicket mitt endret. Det har naturligvis ikke jeg endret da min side ikke virker.

Hadde vært fint om den er oppe og går snart så jeg får endret nick og mottat post igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også problem med min side. Alt forutenom å endre på nick og att jeg har født nå. Får bare opp dette hver gang jeg prøver å endre på nicket mitt.

Fatal error: eZ publish did not finish it's request

The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mylian *2pp*

Hvis dere hadde lest litt så hadde dere lært at dere skal skrive mail til [email protected] for å få fikset din egen side. Dette problemet har de hatt ganske lenge så det er godt gjort å ikke få det med seg :-)

Menmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært en skikkelig hastesak så skulle jeg vurdert å sendt en mail. Siden jeg ikke er en like aktiv bruker her inne nå, som før så valgte jeg å lage innlegg her. Regner med de leser det som står her og at siden ikke bare er til pynt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager å/og feilen der, regner med den vil bli kommentert så like greit å få den av banen med en gang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mylian *2pp*

Webmaster leser ikke innlegg her inne. Du må sende en mail om du vil den skal fungere. Det er eneste måten å gjøre det på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...