Gå til innhold

Har alle utstyret klart allerede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Er andregangs og har så langt ingenting klart. Altså..jeg har jo klær og ting og tang etter førstesnupp, men har verken satt frem vogga, ordnet med klær (vasket eller lagt på plass), eller gjort noe som helst sånt enda jeg. tenkte å bruke de tre første ukene av permisjonen til sånt ;o) Og da se hva jeg evt. mangler! Hehe..

vasket nye og gamle klær, kjøpt og satt opp vogn og kjøpt bilstol. Men utover det - ikke helt klar.

Det skal sies at dette er 3 barn - og jeg har aldri før hatt annet enn vogn og litt nyinnkjøpt klær klar. Føler at jeg denne gangen siden jeg har vært sykemeldt har hatt tid til å planlegge litt mer. Med planlegging mener jeg kjøpe inn det jeg vet jeg trenger av klær og sånnt. Har ikke kjøpt brystpumpe ennå - men skal få den i hus før babyen kommer. Har prøvd den andre rekkefølgen før - baby først så pumpe. Det gjør jeg ikke igjen :-)

Mye har vært klart lenge :))

Siste shopping av store ting var vell i februar... hihi

Senga kom opp 1 mai.

Men i dag er også bagen pakket!

Med 29 dager igjen til termin, venter vi nå med skrekkblandet fryd på at vårt nye familiemedlem melder sin etterlengta ankomst:))

Annonse

Førstegangsfødende med termin 21 juni og har ikke alt klart. Skal få opp lister på barnerommet. Har ikke kjøpt brystpumpe enda, men føler at det burde jeg gjøre snart. Vasket alt av klær. Har vogn og seng da.

Skal prøve å få med en mann til Ikea for å handle litt...ikke akkurat enkelt..med jobbing osv.

Har redd opp og gjort klar vognen, kjøpt inn bilstol og vasket /strøket sengetøy og noe klær. Men senga gjenstår enda og mer vasking av klær/ håndduker. vi pusser opp soverommet til prinsessa vår kommer så det er årsaken til at vi må vente litt med resten. Har igjen å pakke sykehusbagen også.. Men vi er 3 gangs da, er litt mer laidback denne gangen he,he..

Har fått kommoden montert og vasket litt av tøyet, men ellers så er det ikke noe som er gjort klart! Har termin 20 juni og dette er nr 2. Til han var alt klart leeeeeenge før =). Men nå begynner til og med pappaen å stresse litt med det, så ting skjer vel snart tenker jeg!

hadde manuell sist - den til avent. Det er kommet en som er elektrisk nå - samme opplegget, du bestemmer hastighet - og pumpen følger det du på en måte har lært den til. Fikk prøve en lignende sist - og var veldig fornøyd.

Bare et lite tips: Ikke kjøp pumper som bråker. Jeg syntes ikke det var like morsomt alltid å gå rundt som ei melkeku med maskin som bæljet i vei :-)

kjenner meg igjen med det med at pappaen begynner å mase litt om når baggen skal pakkes. Han måtte pakke bag til meg sist - og komme tilbake til føden etter at nr 2 var født :-) Fikk ingen ting av riktig størrelse i den baggen. Altfor små topper og trang-trang bukse.....

Hmm - skal pakke snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...