Gå til innhold

noen som har kjennskap til TL-klubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva går den ut på? aldersgruppe?

Skrevet

Har vært med i den selv for maaaaange år siden. :) Det er en bokklubb der en får sendt bøker og div. gaver hver måned, syntes det var en god klubb med mange bra bøker for oss jenter jeg aldersgruppen er vel fra 10-16.... Hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Var medlem der når jeg var liten :) fra 5 til 8 klasse kanskje.

Det er en bokklubb for unge jenter, får andre smågaver også..

Skrevet

Hvis det er den gode, gamle "tuppen og lillemorklubben" som var TL-klubben jeg var medlem i, så var jeg hvertfall veldig fornøyd med den når jeg var sånn 10-12-14år (husker ikke helt). Fikk pakke ca 1gang i mnd og den inneholdt to bøker + noe stæsj, husker ikke helt hva det var, men av og til noe sminkegreier hvertfall...

Jeg likte de fleste bøkene godt...

Skrevet

Jeg har fra jeg var tenåring.....

Var vell kanksje ca 9 til 12år da jeg var medlem eller noe sant.

Bøkene var hvertfall midt i blinken for meg.

Handlet om andre tenåringer, deres liv med familie og venner. Problemene de kom opp i, og gjennom. Var veldig relevante temaer. elsket bøkene jeg.

Jeg arvet også bøker fra eldre søskenbarn!

Hadde bokhyller fulle, og leste de til permene var slitt :)

I pakkene kom det alltid med noe "dilldall" som var spennende den gang. Brevpost, penn med fjær, klistremerker etc. Samt et medlemsblad med litt forskjellig - også relatert til tenåringer. Flauser, spørsmål, info om neste bokpakke osv.

Finnes klubben enda?

Skrevet

hehe om jeg kjeder meg leser jeg bøkene enda :)

Jeg eeelsket dem :P

Skrevet

var også medlem der som ung, men likte ikke bøkene. var kjedelige

Skrevet

Finnes den virkelig enda?

Tror den er fin for jenter i ti- tolv års alderen.

Skrevet

*Lete frem "Sweet Valley High serien fra loftet * :)

Skrevet

Jeg elsket TL-klubben

Tvillingsøstern min var medlem av TL og jeg av Pennyklubben.

Men jeg syns TL-klubben var best, bøkene og gavene. Elsket bøkene, veldig lett å lese. Og gavene med "Kladden" var kule, hehe:)

Skrevet

Jeg var medlem der fra jeg var 10 til 12 år, syns pakkene var kjempekos, mye søppel som småjenter liker. ;)

Men bøkene syns jeg ikke noe om, jeg leste mye bøker i den tiden, men da syns jeg rett og slett at de bøkene var for dårlige. ;)

Men tror det er bøker de fleste 10-12 åringer liker, mange av vennindene mine leste de bøkene..

Skrevet

Trodde nesten tuppa hadde egen klubb nå :P

Neida :P

Men husker de bøkene,likte de godt hele tiden fra jeg fikk første boka av søskenbarnet mitt da jeg var 11-12 år. Savner de bøkene litt nesten , hehe, synd de er borte :/

Skrevet

å jeg elsket T.L klubben.-9,Kjempe kjekt da pakken kom .-)

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

jeg var medlem der også.. hi hi, så artig at den fremdeles er aktiv. likte bøkene kjempegodt. Jeg leste Starlet også da og elsket det bladet.. oss i mellom sidene og billige tegnete historier. også leste jeg Girls

morsomt å tenke tilbake på.. føler meg l itt gammel nå ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...