Gjest Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 I Bergen? En venninne som sier hun har kjøpt masse nøstebarn-ull på en butikk i Bergen, men hun sier mye rart som ikke alltid stemmer. Hun husker desverre ikke hvilken butikk eller hvor den ligger, men finnes det en butikk som fører det merket vil jeg gjerne vite det:) Noen som har peiling?
LegallyBlond Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Ja, stemmer det =) Ligger der hvor de har hovedlageret sitt. Det er en liten butikk som er litt vanskelig å finne, ligger på Hop. Adressen står på nettsiden, kloppedalsveien tror jeg det heter. Hvis kjører fra nesttun mot paradis så tar du av mot hop i lyskrysset, og så er det første vei til venstre (tror jeg..) etter det. En liten smal vei, du ser rett på bunnpris når du kjører opp så ligger nøstebarn på venstre side av veien i ett lite hvitt gammelt hus =)
Gjest Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Tusen takk:) Er så mye greiere å handle i butikk enn på nettet syns jeg!
Sylteflesk Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 http://nostebarn.no/sites/webbutikk/enterprise%20portal/contactus.aspx Her er det kart og adresser til butikkene :-)
LegallyBlond Skrevet 14. mai 2008 #5 Skrevet 14. mai 2008 Helt enig! Lettere å se på størrelser, farger osv. Men er mye fint da, lett å bli fristet =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå